Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

לאיזו תכלית ליצור "מגנט עופרת" מאוד מעולה ומייצר ביקורת במקביל ל 24 שעות לבדו

המלץ הכול על עמוד עמוד תלונות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף עמוד זה ב-שתף מאמר זה הזמן בין השנים שתף לינק זה המתארת את Redditשתף קישור זה הזמן על אודות Expert מחבר Scott Bywater
"מגנט לידים" מהווה דוח חינמי, תקליטור, רשימת ניתוח או שמא מהות שונה של רעיון שאנחנו כולל בפרסום של העסק להכנת לידים (פניות). תמהיל אצל "מגנט מוביל" בשיווק של העסק שלכם מסוגל להעניק לעסק שלך דחיפה רחבה בפניות. כאמור לעיל, שמי ספציפית הגדלתי את אותו הלידים שלי פי 45 (4,500%) מאז השימוש ב"מגנט עופרת".

על אף ש"מגנט העופרת" של העבודה חייב להיות נוגע לעניין (כלומר להכיל ארגון שהלקוחות מתאימים של העסק שלכם רוצים לדעת), לא צריך להיות משוכלל או שמא מסועף. אם וכאשר תעקבו שנגמרת הפנוי הביתי הנ"ל יהיה באפשרותכם או לעצב "מגנט עופרת" עשיר תוך מספר ימים לבדו.

התחל כשדעתן הכול על הקורא שלך: אילו שאלות עלות לו בראש?

הפקת "מגנט עופרת" עלולה להיות נמוכה כגון עבודת רשימה של שאלות... ואז דבר שבשגרה הוא להבטיח את אותן התשובות. התהליך הקלה ביותר לערוך זאת היא ולהעניק למישהו לראיין השירות. הקלט את אותו הראיון. תמלל את הראיון. ואז יהיה עבורך וגם דוח יחד עם תקליטור שתוכל להציע בעמידה בתור "מגנט העופרת" שלכם.

כשאני יוצר "מגנטים עופרת" אני מקליט ראיון טלפוני. שמי מבקר בקהליה אשר נקרא HotAir Conferencing (hotairconferencing.com). אני כרגיל גרף, עקוב אחר ההוראות, ותוכל להקליט ראיון טלפוני מדהים.


אתה יכול ואלה להכניס בכלים כמו AudioAcrobat, (audiacrobat.com). אם אנחנו עלול להגיע שיש להן אינטרנט במלבורן, אוסטרליה עם תכונות של תוכנת Trillium. הם מפיצים מכשירי הקלטה לטלפן של העסק. מקובל תלחץ הכול על כפתור ההקלטה וכל זה יקליט בעבורך רק את השיחה והיה אם באופן אוטומאטי. אין שום עלויות שוטפות אחרי שרכשת אתמול את פלאפון ההקלטה.

התחל את אותן הראיון הטלפוני של החברה בעלות הקדמה שעושה שלוש סידורים...

1. הציגו את אותם מי שהוא בעל מגרש המכוניות
2. glimpse אישור לבעל מגרש המכוניות (תגיד לאלו למה הם יודעים ולשמוע לך)
3. תנו למאזין טעימה נמוכה ממה שהוא עלול לשמוע (בנה ציפייה).

אם היית בעבר בסמינר, הדבר שהם כבר חושבים בהתחלה הגיע את השיער מושג. בוא נעמיד פנימיות ששמך מהווה ג'ון ואתה גנן מראה. הראיון עומד להתחיל משהו כזו...

"ברוכים הבאים לכולם! קוראים לי סקוט בייווטר והיום שמי מראיין אחר ג'ון סמית'. ג'ון הינה מעצב שיער נוף ותיק בעלויות ידע הוא כח של שמעל מ-37 שנים רבות בתעשייה. היא בעצם עשה גינון בעבור [לקוח בעלויות שם גדול], [לקוח במחיר מוניטין מכובד גדול] ], [לקוח בשם גדול], והיום, מה שהיא מתכוון לדבר על גביו היא בעצם כיצד החברה שלך עלול לצרף 22,000 $ או שמא 2 שנים לערך הדירה של העסק שלכם ולהפוך את אותן הנכס הנרכש שלך למהנה יותר לחיות וש, עם שתי פרויקטי גינון לא מיוחדים. מהווה מתעתד לדבר על:


• סוגי הנוף המעניינים
• אילו מה שאלות החברה שלך צריך לברר מעצב רקע שעות הערב שאתם מייחס אליהם את העסק שלך
• גורמי הפתרון האלטרנטיבי בדירת המגורים שלך שבאמת מוסיפים את אותם השווי הדולר זה לבית של העסק שלכם
• האומנם מחליטים בדבר גישת הגינון

וכדומה בזמן האחרון בצורה משמעותית. אז, בלי להכביר סימני אלפבית, ברוך ה-3 ג'ון. מעולה שאתה כאן."

כל אחד מסוגל לגלות הביקוש עשיתי שם? בהקדמה ה"דמה" ההיא, התרגשתי מהמאזין (או אם נתמלל את זה, הקורא) לקראת מה שיבוא אחר כך. כללתי את אותה האישורים בידי ג'ון על מנת שהם לא יחשבו, "למה לכם ולשמוע לשכור הזה? כל מי זה הזמן הבחור הזה?" בתחום הינה, הינם יחשבו, "וואו, אני לא יוכל להמתין, להקשיב לקחת זה שכן לקחת דבר זה קיימות של מסוגל ללמד אותי."

ואז כל אחד חלק מנהל צוות בדבר השאלות. לתוך תפחד להעביר מסר באמצעות מידע רב. זה ימצב השירות כמומחה - תעודות. זה הזמן יבנה אמון. וזאת יחייב אחר המאזין / בני הזוג להכין איתך קישור לפרטים או שמא רכישה.

בהשלמת הראיון מתופעל להרכיב קריאה לצרף. שזו הדפסה של רכה באופן ניכר בו כל אחד מזכיר אחר השירותים שמציעה שלנו ומה אני יוכל להציע.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.