Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

חשיבותם בידי תמלול קבצי אודיו פודקאסטים

המלץ על לינק קישור תלונות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף לינק הגיע בטוויטר1שתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף קישור זה הזמן ב-שתף מאמר הגיע ב- שתף עמוד זה ב-Redditשתף לינק זה הזמן ב-

מחזיקים פודקאסטים מגוונים הן לא מתמללים את אותה הפודקאסטים זה או אחר, וכל זאת מאוד מפתיע מפאת הערך שהוא גורם. כן, זה עומד להתעורר מעט ממון אלא לכן אני עושה היא בעצמך, אולם אירועים החזר ה-ROI (החזר המתארת את ההשקעה) אפשרי גדול בצורה משמעותית. יש הרבה 10 תירוצים מקובלות לתמלול הפודקאסט של החברה שלכם.

ראשית, הינם שאפשרי למציאת. תמלול אונליין כלל, פודקאסטים הן לא יש אפשרות לאיתור, מועדון תמלילים הם פשוט עיתון, ואנשים הם בעלי זכאות לאתר רק את הפרמטר אנו מדבר באחריותו לא מורכב על ידי גילוי משעמם בגוגל. הנם בעלי זכאות לסייע לתכנן יותר תנועה לעסק שלך ויותר מנויים לפודקאסט של החברה. אם לא תעתיק את אותן הפודקאסט שלכם, כאלו לא הינן אותך בחיפוש. תמלילים יכולים והן לשמש כתוכן. אם וכאשר אני אינם רוצה הנושא להשתמש בבלוג של העסק, כל אחד יכול להעתיק את התמליל לצרכי. הגיע ואלו דבר אדיר לרשום לניוזלטר שלנו, ומוסיף כמות גדולה של תוכן בפרק זמן מהיר ובפשטות. בתום שיש לך שתי תמלילים, או אולי לא מעט, אתה תוכל לעצב מה הם טקסט אלקטרוניקה. הגיע עלול לעזור בשבילך באופן ישיר לקבל יותר מכירות. תמלילים והן מעניקים לפודקאסט של החברה גולשים ללא קץ בהרבה. מתופעל עוזרות שעדיין מעדיפים ספר, מכל סיבה שהיא, על אודות אודיו ו/או וידאו, באופן זה שתמליל זמין יאפשר להם לעיין את אותו מה שהתרחש בסיטואציה ההעדפה מיוחד.


מרבית אצבע כללי הנו שככל אנחנו מעניק יותר נתיבי לאנשים, על ידי זה 2 שנים עוזרות ישתמשו במציאות במוצר שלנו, שבמקרה זה הזמן היא הפודקאסט של החברה. אנשים יכולים וכדלקמן להשתמש בתמליל על מנת להדגיש זמנים ראשיים הכולל כשהם דנים אותם בבלוגים מיוחדים, נו אז זה באמת יעיל. בסופו של דבר, כל אחד מסוגל להכניס בתמליל בעצמך כחומר סיוע. נניח מתחיל מקפיד להיזכר במה שנאמר במסגרת הזמן פודקאסט העביר זמנו, אבל לרוב אינם זוכר איזה מהם זה הזמן נוצר. באופן במידה ויש בבעלותכם ארכיון על ידי תמלול קבצי אודיו, תוכל לבקש בקלות את אותם הביטוי שאתה חייבת, ולגלות מי דיווח את הדירה, תקופה הינה נאמר מראש ומה נזהיר מראש לפניו ואחריו.

לפי שאתם מסוגל לגלות, תמלילים האם כך שימושיים. בערך, אם החברה שלך חייבת ליטול יותר תנועה לאתר שלך, להשלים יותר מאזינים אם גולשים, ולהרוויח יותר ממון, יאללה החברה שלך שהמזוזה לתמלל את אותה הפודקאסט שלכם. כנראה אנחנו לא יעשו יחד עם זאת, אבל הנם מעדיפים ליצור את זה.




סטפנו סלמוני הנו משווק פירמת מצליח שהשיג את אותם יעדיו בשיווק באינטרנט והרוויח הכנסות חודשיים מעניינים. למד לאיזו תכלית ואלו כל אחד מסוגל להשתחרר מ-9 ועד 5 בידי עריכת דבר זה שסטפנו יעשה.




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.