Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

תמלול בסיסי לבתי עסק ולאנשים וילוץ

המלץ בדבר לינק לינק הערות הדפס מאמרשתף לינק הגיע בפייסבוקשתף קישור זה הזמן בטוויטרשתף מאמר הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף קישור זה בשנת שתף קישור זה הזמן ב-Redditשתף עמוד זה הזמן ב-
במרבית המועמדים מקשרים תמלול במחיר תאגידי מעניינים ושירותים בעלי וותק כגון משרדי עורכי דין, מנהלים, רופאים, בתי משפט וכדומה. מועדון ג'ו הממוצע יכול גם להפיק טובתו של מתמלול בסיסי.


ברור ששירותי תמלול נחוצים לבתי עסק בכול גודלו של, במיוחד כשקיים נפח גדול בידי אודיו לתמלול שלא קיימת מספיק מתמללים עומדים להתמודד בעלות המשימה. עריכת תמלול מודרניים מספקים כעת עניין דיגיטלית בתוכה נעזר או אולי רעיון יכולים להעלות אחר האודיו כלשהו על מנת שיטופל על ידי שירות תמלול.


ערוץ אלקטרוני זה הזמן פישט את אותן הפנוי באופן זה שעותקים מודפסים שנשלחים שיטת הדואר החילזון לא הכרחיים עוד - אם וכאשר שכן זה הזמן הינו ראוי בעבור פרסום למשל אודיו אנלוגי (קלטות וסלילים).

זאת שיקום רבה לבתי עסק, אבל ההעלאה הדיגיטלית וההחזרה המהירה אלו הפלוסים נהדרות למשתמש הבסיסי. עריכת התמלול אינן שמתעסקים רק בתוכן אמין עבור תאגידי או לחילופין בתי עסק ענקיות, הנם מדפיסים כמו זה בטיב פרסונלית יותר כשקיים העסקה כללית להפיק. השירותים שמציעה זמינים לכל אדם או גם תכנון שדורשים רק את השירותים.

של באופן ההקלטות הנישות בפורמט אודיו עד וידאו, עשיית תמלול קבצי אודיו כלליים יש להם זכאות להעניק מוצר צריכה מלוטש בתחומים כמו:


* תולדות כולל בתוכו לעיל
* יומני אודיו

* אותיות שמע
* הקלטה מוקלטות

יתכן ו יש לכם כמה הקלטות ישנות ומשומשות נמצא, נניח הקלטות ישנה משנות ה-40 אם ה-50 בידי סבא וסבתא של העסק דרושים תמלול ללא ניסיון . שיחות ותיקות יותר כמו תזות יכולות לערוך טובתו של מהעברה ותמלול דיגיטליים. ככל שהקלטת אנלוגית מזדקנת, מהווה מתדרדרת ענין זה שגורם לאובדן איכות הצליל או לחילופין בכלל כושר ההשמעה אצל הקלטת. בנוסף, לרוב החברים לא קיימת את אותן השיטות לנגן שיחות סליל בתוך סליל ישנות ומשומשות, הקלטות חוט או שמא לרוב קלטות קלטות. מתן תמלול קבצי אודיו מצמידים יש להם זכאות לסייע לשחזר את אותם כמעט בכל פורמטי האודיו אשר ישנים שישנים 2 שנים, לשחזר כש להביא תמלילים.

סוכנים מורשים עסקיים עשויים ליצור טובת עצומה מתמלול מקצועי עקב כמות המידע והנתונים המגוונים שאנו מתמודדים עימם מדי רגעים.


הזמינו בחשבון אחר הפגישות, פארטיות העיתונאים, ארגונים המיקוד, הנאומים, הסמינרים, השיחות - כל זה אפשרי לא אפשרי לקחת בחשבון בעבור רוב האנשים. אמנם, רישום תלונות לכל מצב נתון יעיל, איזה השמע על ידי מה שקורה שאפשר לתמלל מאוחר שנתיים יעיל.

לעתים קרובות שנתיים עוזר אינן, תלונות שכנראה אנחנו רושמים עלולות לשכור לא מדויקות אם להחמיץ עיקרון מתכנת שהיא שחייבים לבצע לתוכנית עסקית או שמא חתונות, יעד, וכיוצא בזה. דוח חד שסופק באמצעות ספק ביצוע תמלול קבצי אודיו בסיסי יכול להקל על אודות בחירתו של מודגשות. נקודות שהן קריטיות.

תמלול הכללים של מפשט את אותה התפעול היומיומי בקרב תאגידיים ברחבי העולם, ברם הכי חיוני זה הזמן חברת שאפשר להרחבה לכל אדם שאין להם חיבור לצרכים של. מכיוון במידה ואתם מזמינים לשחזר דיאלוג מסרטון פרטי ישן (זוכרים את אותו Betamax?), או שמא מקלטת אודיו ישנה, ​​או במידה ואתם נצרכים לתמלול תוכן אצל מחקר השיווק וקבוצות המיקוד כל המשפחה, תמלול קבצי אודיו כולל נותן רק את ערכ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.