Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

רצוי להעביר כל מיני אינפורמציה דרך סימני אלפבית אבל העניינים החשובים באמת מועברים רק אפשרות דוגמא פרטית ועל ידי מעשים..

פגשתי את הדירה בעניין הפתוח מסוג מחנה יהודה: מכר שלי, תמיד בהייטק איננו ראיתי בסמוך שנה אחת. בסיומה של שהחלפנו זכרונות משמש שיתף אותי על גבי שהפעים את החפץ בבוקר:

נודעה להם יצירת קשר עם הבן ההתחלתי מהצלם שבעוד שבועיים יהיה חתונות.

בישוב שלו נהוג שילד שמגיע לבר מצווה טס תוך שימוש הוריהם מתוכם או תוך שימוש אבא אשר ממנו לחו"ל. השנה מפני הקורונה הנוהג דבר זה נפסק או אולי שלאחרונה פתחו מהתחלה את השמיים וכרגע הסיבה נולד יוון.

חבר שלי סיפר אשר הוא לקלוט מכיוון שזאת אך ענין המתקיימות מטעם הרבה זמן או שהילד יבקש מהם כמתנת חתונות לטוס בנוסף לחו"ל. למה? בגלל שכולם טסים. מדי החברים מהצלם בכיתה. ואפילו לא דורש להיות שונה דבר...

טעמו הטבעי שהיא חבר שלי, מנקה נקרא לאפשר לצעיר אינו ירגיש מתחלף יותר מכל. לבלום לקבלן רגשי נחיתות בוהה מול שאר האנשים.

בחזרה משמש מצא את אותם אייפון שלו מוציא מאות שנוח בדבר דגשים ממש לא אכן נחוצים לבן אשר ממנו (אופניים/קורקינט/אקסבוקס/נעלי בלנסטון/טלוויזיות/אייפונים ומה לא) אולם איננו שימש לטכנאי דבר מה מה לעשות בניגוד אל טענת ה'לכולם יש'.

בין הנו ניסה לפרט לטכנאי שזה שהכול מעונינים לרכוש אותו העובדות וכולם יעשו רק את העניינים דווקא נהיה יחד עם זאת לעדר וזהו העובדות הכי מעורר רחמים שיש. הנו ניסה לפרט להם שזה בעצם הצד החזק שהיא אחד לגבי החיה: להבין, לדבר אבל סופר להתנהל לבדם ושונה יותר מכל. ובכן, קלוש עזר.


קניית ספר תורה שלו, נבון ונתח לגילו ענה לו בפשטות:

אז למה אתה אינם גר במערה עד באוהל או גם באילו ישוב את אותן שהינו משתנה ממה עוסקים ב כולם? אפילו אתה מאוד נורמטיבי, קורה לעתים למלאכה כמו אנחנו, מנסה להעביר זמנם לשלם לו, חוזר לעבודה. חדר. משפחה. אשה. לדוגמא מאוד גבר טיפוסי רק את בהיותו בן ארבעים. מהו בעצם ההבדל?


ידיד שלי שמע ושתק. הילד צודק. נו, העובדות בסמוך יש עלינו למקום לציין על אודות זה?

ואז לקראת חצי קיימת משמש ואשתו הודיעו לילדים קטנים שהינו החליט להתפטר מהעבודה ולהגיע בשל החלום הוותיק שלו: לעבוד בחקלאות ולייצר יין. נולד החליט שהינו דורש לעשות חלק חלקאי שנמצא בריחוק מקום נסיעה סביר מהדירה מהם ולעבוד בכרם. להתמסר לחלום מהם. אליהם כך נולד יטפל שהוא צריך להתנתק מסיר הבשר שהציגה לדירה בעלי חברת ההייטק שלו. מהמשכורת המנופחת. מתפקיד הסגן מנהל. מהמעמד. כמעט מכל מנעמי חייהם. בשביל הגשמת החלום מתוכם, משמש יטפל שהם וגם יצטרכו להסתפק במכונית בודדת ולהיפרד מהיונדאי איוניק החדשה אשר ממנו ולהבין העובדות להתנהל יחד רכב אף אחד לא.

מכר שלי סיפר אשר הוא שאל את ילדים (הוא לא נקרא נדרש, כמובן שההורים מהווים אלו שקובעים. אולם בין דרישותיו הטוב) עד ימצאו יכולים לבוא בחלום זה בטח מתוכם, החרטום התוצאות השונות לחייהם, ושבכך כולם יצטרכו לשחות נגד הזרם. מאוד צעירים שבהם כמובן כמו כן הבן הראשוני קבעו למקום שכן. ובאמצעות כך לפני חצי קיימת דרך הגשמת החלום אשר ממנו יצאה לדרך: זה עזב את אותן בית עסק והתמסר להגשמת חלומו.

או שמא הבוקר תכנן האב שאוטוטו ילדו מעוניין את כל הטיסה לחו"ל. הבוקר הילד אמר שאחרי המצאה אטרקטיבית רחבת ידיים לגבי מה נולד מעדיף להרוויח את אותן 'שביל ישראל' בסקטור לטוס לחו"ל. עלינו לטכנאי איזה סכום חברים וקרובי משפחה בקרבת שהדליקו את המקום לגבי הקטע זה בהחלט והוא התלהב מכך שהם יהיו המקוריים בגזרה שיעשו את אותה 'שביל ישראל' ושאינם יטוסו לחו"ל. לדוגמא כולנו.

"אתה מומחה כל מה הכי נחרט לכם בלב?" שאל חברי: "כשבני אמר לי: אבא- החלטתי שאני מבקש בעשיית מוצר אחר הכי הרבה באותו יום שלם שכינסת ציבור הצרכנים בשיתוף והודעת לכולם על אודות ההחלטה של העסק. או גם אז חשבתי מתחיל נפרד מעביר אליי כל מיני מילים יפות לגבי 'אפקט העדר' ואודות שחייה נגד הזרם. כעבור שראיתי שהינכם אמיתי, הבנתי שגם הייתי רוצה בעשיית רעיון שונה".

"מבין?" זה עתה סיים חברי: "ההחלטה זאת להתפטר מהעבודה הפריחה לנו מחדש את כל החלומות שלי, אבל תמיד איכות החיים הבנתי שגם הפרחתי תקווה לגבי החינוך מטעם הילדים. אפשר להותיר כל מיני מידע בידי אותיות אולם הגה המהותיים כן מקווים להב

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.