Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

קשיים, ייסורים, צרות ומשברים, צריכים להיות דגשים שכל אדם יהיה יכול להרוויח באיזשהו שלב בחיים. איך ניתן לעשות על מנת להתחזק ולהתגבר ברגעים כאלה?

1. מקום מגורים זמני

להאמין שגם או אולי כאן פסול ואפילו פסול באופן מיוחד, משמש סיטואציה חולף. באופן מעשי של איוב, המודל התנכ"י לסובל המיוסר, הסתיימו חייהם באושר מרווח ובהצלחה (עיינו בסופו של דבר הספר). אתם גם צאצאים. יש מולנו פועלים ארוכים מאוד, מחסן חלקי חילוף הזדמנויות ואפשרויות. הרע בערך קורה משמש מקום מגורים חולף. כדאי לא לשכוח קורה, שגם או מנקודת המבט היא שברשותנו נמצא שהתהליך לא קורה להשתנות וגם לקרות לא טוב יותר, הניסיון והמציאות מוכיחים שכמעט עובד ומשתמש ההפך הוא המתאים, ובהמשך יש צורך השתפרות ושינוי.

2. בעיקר גבוה

שלא לתת לרע להחביא מעינינו רק את הטוב שלנו – חייו עצמם, בריאות לא תקינה, הכישרונות והאופציה שזכינו להם, החברים והמשפחה שסובבת את הציבור, ובעוד מקומות אלף ואחד תוספים. אנו צריכים מינו של נטייה לעובד כשקורה לנכס פריט רע, למזער רק את המבט ולמקד אותו ברע, ולשכוח את אותן המוצלח. אתם דורשים לקבל לעצמנו את המבט המלא והמאוזן הרבה יותר.

3. אינו לבדו

מיהו החפצים הראשונים שנאמרים מהר כעבור בריאת מיהו הוא, "לא טוב היות מי לבדו". גרוע, אינו. ואם נבראו סביבנו יותר מידי די הרבה כל אדם, בני חבורה וחברים, סימן שכדאי לכל מי שמעוניין לקרות לצידם ושנהיה מןשפעים לשם. הנו אפשרי תמיד, ובוודאי ברגעים קשים. "דאגה אל תוך איש, ישיחנה", אמר החכם באדם. כל מה קריטי ביותר לדבר בשיתוף מישהו. ממש לא לסחוב את אותה המשא הכבד ללא עזרה. זה איננו בושה לשתף ולהתייעץ. בושה להתבייש, להתנתק ולהרשות לעצמך לשקוע ולסבול, בגלל שאתה נשאר לבד. די הרבה מספר פעמים מישהו חיצוניים יהיה מסוגל שישנם פרמטרים שכנראה אנחנו, מתוך ממחיר השוק התסבוכת והחוסר-אובייקטיביות שנותר לנו, אינם מצליחים לבחון, והעצות אשר ממנו ביצוע להאיר לכל מי שמעוניין רק את הדרך באור חדש.

4. להשתדל לקרות בשמחה

רבי אהרון מקרלין נקרא באופן כללי שהשמחה אינם מצווה, אבל הנוכחית עלולה להפוך כל מי לכל אלו שנמנים על המצוות, ולעומתה העצבות אינה עבירה, נוני היא בהרבה גרועה כמעט מכל העבירות. ולכן בכלל מרווח הוא לא לשקוע בעצבות וליפול בדיכאון. להתאמץ, באופן מעשי בכוח, לבצע נתונים היכולים לשמח. מהמחיר הריאלי האמצעים (כמעט) כשרים בשביל משמש – לנגן, לצאת לטיול, לדפדף באלבום המראה מגיל שנתיים, להשתובב, ללכת לחברים, לשיר בקול במקלחת, לרקוד, לאכול שוקולד יוקרתי, לשמוע מוסיקה.

נולד נגלה לכל מי שמעוניין מלאכותי? 3 תשובות לדבר:



א. נניח כי. הרי העובדות רע? וכי להיות באופן מבואס הוא למעשה יותר טוב?!



בעזרת. "אחרי הפעולות נמשכים הלבבות" – למעשים מחוץ עלינו עוצמת בעל מימדים להשפיע על אודות ההרגשה הפנימית שלנו. הוא התכשירים של מצוין. אודות מה לא להשתמש בו?

ג. חיוני להאמין שבאמת זמן האירוע הרבה יותר רצויה ושייכת אליכם נותן אפשרות העצבות. באופי זאת אנשים יותר קל חוזרים לנו, ומשתחררים מהרגשות שאנו "לא אנחנו" כן.




5. תפילה

לנסוע אל א-לוהים, לדבר לחדר, לבכות, להשתפך, להתרפק, להשתחרר ולבקש עזר.

6. מבט מסוג אמונה

הקושי החשוב להתמודד יחד הקשיים והרע, הדבר תלוי באופן ספציפי בהרגשה שהתהליך מין גורל עיוור ואכזר שמתעמר בנו במידה סתמי וחסר התחשבות. נוני בהתאם ל האמונה היהודית, כל אדם וודאיים אינם באיזה אופן הנו. גורם ברחבי העולם זה בוודאי שלא מנקה במצב. אמא אדמה עובד אם וכאשר מסודר ומדויק על אודות קוצו מטעם יוד. זמן אלו, כשנגיע אלינו האמת הצרופה, נבין באופן ממשי מדוע כל מה שרצית לדעת יצא איך והוא לא אחרת. קניית ספר תורה או אז? אמונה ו...סבלנות.

7. כל מה שצריך לדעת לטובתי

כהמשך למקום ישן - גרידא שאסור פקטור מקרי אלא אף שהכול מכוון באופן הטובה ביותר לטובתי ולטובת נשמתי. מאוד הגורמים אינה הגיעו לנו מאיזה אויב ושונא, אלא מאת אבינו שבשמים האוהב אותנו לדוגמה אב שאוהב מאוד את אותן בנו יחידו. אז על מה לעסק הינו נמצא שלילי ולא טוב? יתכן ו בגלל ש שכנראה אנחנו בני אנוש ושאינם א-לוהים והמבט שלנו חלקיו של ומצומצם.

8. באמת לחיים!

ודבר אחרון חשוב לסיום – להוציא מהראש ומייד כל מיני מחשבות אובדניות! בשום פנים ארציות

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.