Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

משרות תמלול קבצי אודיו מקוונות למתחילים - 7 היצרניות המתאימות מאוד מתחילים איתן

פעולת תמלול קבצי אודיו היא בעצם השיטה שנקראת גמישה להרוויח הרבה כסף נלווה, אך כיצד מצויות אתרי אינטרנט התמלול מקוונות למתחילים אם אתם רק מתחילים?

למרבה המזל, מתופעל 5 מפתיע בקרב אפשרויות וותק בשביל מתמללים בטיב הכניסה הראשית. ועבודת תמלול קבצי אודיו הוא ספורט העסקה מקוונת לגיטימית במידה והנכם יוצאים ל השיטה שנקראת גמישה להרוויח הרבה כסף מהכורסא.

במטרה לסייע עבורך להתחיל, שאחד אענה הכול על כמה שאלות בנוגע לעבודת התמלול - הכללים של והיה אם המקצוע נראה וכמה כל אחד יכול להרוויח - ואז אתן לאתר שלך 7 בתי חרושת שמעסיקות כרגע מתמללים להתחיל.

קישורים לא עצלנים
מה הוא מתמלל?
במידה ו איכות התמלול קלה?
חברת תמלול טלפון ?
7 פרויקטים תמלול קבצי אודיו מקוונות למתחילים
1.
2. הכומר
3. גלישת המונים
4. סקריבי
5. התמלול יומי
6. ליבנה קריק תקשורת
7. התמלול
המילה האחרונה בקשר ל עבודות תמלול קבצי אודיו מקוונות למתחילים
מהו מתמלל?
מתמללים מקשיבים לקבצי שמע וממירים וש למסמכי ספר. קיימים סרטים קודמים בקרב מתמללים - תמלילים כלליים, משפטיים ורפואיים הם השכיחים עד מאוד.

מתמללים כלליים אנשים המיועדים לכל דבר זה שהן לא ייחשב לרפואי או שמא בסיסי, שיהיה יכול לכלול פודקאסטים, סרטונים, ראיונות, ועידות רשת, הרצאות, סרטוני הדרכה וכדומה.

אתה מקבל קובץ שמע מלקוח, מקליד אותה למסמך ספר ואז מגיש אותו ללקוח של החברה לבדיקה. תזדקק למחשב וחיבור חברה טוב. אוזניות ברמה גבוהה ודוושת כף הרגל תכונות לתת סיוע להגדיל את אותו המלאכה של העבודה. דוושת כף הרגל לתפקד להשהייה, הפעלה, הרצה אחורה, וקדימה מיידית השיטה שנקראת קובץ השמע.

קראו ארבעת בתהליך של 17 מהצדדים הבולטים אל סופר פארם.

כאשר מהות תמלול קלה?
ממש כמו יותר מידי העסקה, יש עקומת לימוד. בטח, הגיע נראה פשוט להאזין להקלטה ולהקליד את אותו דבר זה שאנחנו שומע, ברם לעיתים איכות השמע הן לא מידי מיוחדת במינה.

עשוי אנחנו מנסה לתמלל אודיו שמדבר על ידי מישהו בעלויות סוגי מבטא עבה אם שאין להם שליטה באנגלית. ייתכנו רעשי נוף, עוזרות יכולים להפריע בזמן שהם מדברים, או גם שיכולים להיות יותר מאדם כזה שמדבר בכול עד לפני זמן לא רב.

במרבית הפעמים תצטרך להאזין לאותו קבצי שמע בחזרה ע"מ לקבל אותם אפשרי.

אילו אתרי אינטרנט התמלול מקוונות גם שיטת גמישה לעשות כסף מהבית. העסק שלך עושה את זה מהסביבה להתעסק הרגילה של החברה שלכם, בזמן שאתה נשאר בכל דירה אלו שיש להן של המשתתפים של החברה שלכם, או מתקופת נסיעה. לשאת בשליטה תקופה ואיפה העסק שלך בעל מקצוע זה מושג נהדר באמת כשאתה משתדל לעשות כסף לפרטים נוספים.

כמה מרוויח תמלול קבצי אודיו מתחילים?
מתמללים כלליים בעלות הזדמנות מסויים רשאים לעשות רווח 15-30 דולר אמריקאי לשעה. השכר ישתנה בהתאם לתפקיד, איזה זה עומד יותר ויותר בשתי החברה שלך קצרצר.

זאת כוונתי: פרויקטים התמלול משלמות למרבית כחלק מ שעת שמע. שעת שמע הינה כמה זמן קובץ השמע. לאחר מכן ברם תעסוקה מסוגלת לבצע תשלום עבורך 45 דולר אמריקאי לשעת שמע, הגיע 45 דולרים לשעת שמע שהינכם מתמלל, אינם על כל שעה אנחנו עובד.

במידה לוקח עבורך 4 זמן לתמלל עת זכוכית בקרב שמע שמשלם 45 $ לשעת שמע, אני מרוויח 11.25 $ לשעה.

תקבל מהר יותר בעלות ותק, וחלק מהעבודות קלות יותר לעשיית מאחרות. ואחרי שעבדתם מספר פרויקטים תמלול קבצי אודיו מקוונות למתחילים, חיים פרויקטים התמלול בשכר ניכר לבעלי ניסיון גדול יותר.

לקבל הצעות מחיר קליינטים, קרא 13 אתרי אינטרנט לגיטימיות אל מקום היציאה (הרוויח 1,000 דולרים קליינטים לשבוע בין השנים ).

7 עבודות תמלול קבצי אודיו מקוונות למתחילים
1.

זאת פלטפורמה מכונת פוליש לעבודות תמלול קבצי אודיו למתחילים. תמלול ממוצע בין 15 לבין -22 דולרים לשעת שמע, אם מתמללי הלימודים המקוריים מרוויחים 2,200 דולר אמריקאי לשבועיים.

אין שום מה לעשות בניסיון על מנת טריים לעסוק עבור . יהיה באפשרותכם להמשיך הכול על תוכנית אימונים מקוונת המלמדת אתכם אם התינוק להכניס בפורטל בידי ולהציג בפניכם רק את מדריך הסגנון סביר. ישמש של העסק של

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.