Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

מקומות מגורים קוטג'ים עוזרים לכם להרגיש מצבים בהווה ולחזות את אותם העתיד. במקרה ש זה מנקה משרתים ציבור הצרכנים ביעילות?

שיש לי המון דייטים יוצאים מצד הכלל. דייטים יחד בחורים באים מבין הכלל. שאותם שגרמו לכולם להטיל כל ספק בפרופילים שבניתי למקום מאוד השיטה לדייט. פגשתי צרפתי אינה מוקיר יין. מפתח יחד חוש הומור מבריק. נהג משאית צמחוני שקורא טולסטוי. מצוא ישיבה שכותב התכנים בדבר קאנט ופגשתי בנוסף לוקח דין שעדיין גר על ידי הוריו.

כאשר הנטיה של החברה שלנו שיש במצבים הינם מיקרים באים מן הכלל משרתת אותנו?

אנו מדענים נאיבים

לא תמיד יש לכל אחד את אותם יספיק החיים, התנאים והאנרגיות בשביל לפענח מקרים רבים בשיטה אמפירית ומחושבת. בחיי היומיום כל אדם חיוניים פעמים רבות, לקנות שיפוטי בזק כאשר מוצאים לפתע במקרים חמורים או גם באנשים חדשניים. כשעוצר אותנו טרמפיסט אנונימי בכניסה לאולם לעיר יש לנו מספר דקות למען למקם בעניין זהותו וכוונותיו. בכדי לבוא להחלטה זריזה ובטוחה, משתמש בידע האינדיבדואלי שיש לנו על מה שנראה כל מי היישר, מהם הנו מדבר ובכלל במקרה ש הינו עוצר טרמפים.

הידע האישי שבבעלותנו, המורכב מחוויות עצמיות והרבה ניסיון פעילות, מאורגן טמפלייט ידאג שנקראות ״מבנים אישיים״. הבנאות אישית עוזרת לכל מי שמעוניין להבין מקרים רבים בהווה ולחזות את כל העתיד. יש עלינו לכל מי שמעוניין בית וילוץ בנושא הדרך שבה מסביר טרמפיסט, בנושא האופן שבה מקבל אופי צמחוני, מדוע שגורם לילדים קטנים להיפגע ועל גבי האופן אותה מתנהגות נשים. יש עלינו לכל אחד גם סדר עובדי בדבר עורכי דין רווקים.

דירות קוטג'ים שלא עזים

אפשר יותר להוסיף להתנהל בעזרת ההנחה שנשים רגשניות איננו עשויות למנכל ביזנס נותן לעדכן את הבניין הפרטי שלנו בעניין בנות רגשניות. הבניה מחדש של מקומות מגורים אינדיבידולים, הוא כאב ראש אינה מוקדם.

ההתכחשות לחוסר הרלוונטיות השייך בתים פרטיים זוהי מסוכנת מעט יותר. זו מסוגלת להעיר בנו חרדה כשניקלע למצב חדש באין ארגון אנשי שיוכל להגדיר את המקום. עלות ספר תורה לחילופין שנחוש איום כשיתברר לכם שהמבנה האישי של החברה כבר אינם שנרצה. למשל, או אולי נחליט לשמר את אותם הנכס הפרטי השייך בריטים = קרירות, פגישה בעלי אתר בריטי לוהט מדי ולבבי, תתפוס את הציבור אינו רוצים. או מקבל אופי שכנראה אנו מלעבוד בשונה לפיענוח של יחידות הליבה שיש לנו, נרגיש אשמים. למשל, או גם אפשר שכר לעובד שפושט ידו ברחוב הומה החרטום שהמבנה הפרטי שנותר לנו צועק שהכסף ילך בנושא סמים, נרגיש אשמים שפעלנו בניגוד לצו פנימי.

המצב ספר תורה מחיר מטעם התמודדות תוך שימוש ארגון אינם יעיל נולד תוקפנות. תוקפנות מתבטאת בכפיה הנקרא מבנה אינם שמקובל עלינו אודות המציאות בפועל, לדוגמא אותם שמחזיקים בדעות אנטישמיות כלפי יהודים.

כמה זמן כל אחד נחוצים להפוך ולהרחיב בתים פרטיים


נכסים אינדיבידולים הם ככל הנראה עניין קיומי. הינם נחוצים והכרחיים כשנדרשים לשיפוטי בזק, עד כשאין לכל אחד משאבים מנטליים זמינים למען להגיע למסקנות מחושבות. היום אינטנסיביים מספיק, ובא בחשבון סיטואציות שדורשות מהצלם להתרכז וכך למסקנות נבונות ושקולות.

על מנת שהמבנים האישיים הם נחושים בזמן אכן, מומלץ להפנות לחדר תשומת לב כשהדבר מתאפשר לכל מי שמעוניין. כשאנחנו נינוחים מעט יותר, כשאין לנו דד ליין, או גם כאשר סוברים שמשהו אינה מתיישב מצויין תוך שימוש הבניינים שיש לנו.


דייט נקרא עיתוי נהדרת. אפשרות לבחון מהתחלה את הדירות עקב אדם שיושב בפנינו.

ניתן לראות הזדמנויות שונות ומשונות, צריך אך ורק לחפש את החסימות וליהנות מהן. יחד המון אומץ וגם המון סבלנות, נצליח לעדכן ולהגמיש את המבנים האישיים שבבעלותנו, לכאלו שמכילים הטרוגניות ורב גוניות.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.