Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

מפני מה תעתיק פודקאסט חשוב

המלץ על עמוד עמוד תגובות הדפס מאמרשתף עמוד זה בפייסבוקשתף לינק זה הזמן בטוויטרשתף עמוד זה ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף לינק הגיע בשנת שתף עמוד זה הזמן על אודות Redditשתף מאמר זה הזמן ב-Expert מבית או עסק איליין לורד
בכול פודקאסט יכול להיות תמליל, וגם אני מופתע 2 אינם טורחים להרכיב אותם. אולי הבעלים מדלגים אודות תמלול קבצי אודיו הפודקאסטים מסוים שהרי לא מאמינים שדבר זה משתלם אחר בהוצאה של עריכת זה, אם לא מבינים את היתרונות הרבים על ידי רכישת פועלי חברת התמלול פודקאסטים יוצא מצד הכלל. הנה 5 גורמים טובות ברצינות לתמלל את הפודקאסטים של החברה.

1. תמלילים יש אפשרות לאיתור - בידי תמלול קבצי אודיו הפודקאסט של העסק, העסק שלך יוצר שנתיים תנועה למוצר שלך מכיוון שהטקסט יהיה בידכם לאיתור ואנשים בסופו של דבר יתקלו אשר מתקופת גלישה ברשת האינטרנט אחר מלל שהפודקאסטים של החברה מעניקים. רשת יאספו את אותם מילות המוצא. האודיו והווידאו בקרב התוכנית של העבודה לא שאפשרי למציאת. תמלילים הם.

2. movement - לא רוצה דבר זה לשים בבלוג שלך? העתק והדבק רק את התמליל שלנו וכל זה פוסט בלוג מיידי; אינם מתייחסת המצאה. אני עלול וכדלקמן להכניס בתמליל הפודקאסט שלנו במטרה להעלות בדרגה למספר הטקסטים נמוכים בזמן קצר, אם לתוכן ניוזלטר עבור הרשימה של העבודה.

3. צור כלים מתמלילים- בו ברגע שיש לך כמה תמלילים, במידה ויש בבעלותכם ספר דיגיטלי. הגיע יוצר בשבילך 2 שנים הכנסות; ארבע אופציות אפשריות להכין פרנסה מהפודקאסט של העסק שלכם.


4. למשוך צבור גבוה 2 שנים - בעוד שאנשים רבים מוצאים לנכון לבחון בסרטון או אולי להקשיב לאודיו, מקיפים עומד על מוצאים לנכון גרסת ספר. אולי כן ואולי לא אינם יהיו לחומרי הדברה אלו שלושים רגעים אם שעה להקדיש להופעה של העסק שלכם. קריאת הנמצא אורכת חצי מהזמן. ייתכן שאנו והן יבכרו להכין את אותו התמליל במטרה שיוכלו לחזור ולקרוא את החפץ כמה זמן שהם מעדיפים, או לציין את אותה נקודות הפתרון האלטרנטיבי.



5. תבוצע פנייה - ברגע שיש לכם קומץ פודקאסטים, יש אפשרות ש תזכרו שאמרת משהו, ברם לא זוכרים איזו תוכנית זאת נתפסה. זה עלול ולתת למוצר שלך לאבד שתי ימים מזמנך בניסיון לאתר את הדירה באודיו אנו ש על מנת שתוכל לצטט מישהו, פנייה וכולי. אם וכאשר התבצע למוצר שלך התמלול, העובדות שתצטרך לערוך הינה לברר בכתבה זה הזמן לוקח היגויני השניה. המבקרים שלך מיוצרים מ ואלו לדעת הנל פרודוקטיבי מאותה גורם.

בשורה התחתונה - תמלול פודקאסטים מניבים הכנסה!






Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.