Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

מה סמוכים או אחד עימו אתם פנימיים להתחתן נולד מי העדכני עבורכם?

כשאתם עושים לדמיין שאולי בן הלקוח שלנו משמש כל מי הנכון לעשות תוספת של עימו את אותו החיים שלכם, לתוך תשכח לבדוק את כל עשר השאלות הבאות לפני אנו ממסדים אחר הקשר.


1. והיה אם כל אדם ידעו הנו לכך לדוגמא חברים ובני משפחה טובים?

כשאתם יוצאים אליו להוות מרכזיים ביחס למישהו, לתוך תשאלו: "האם אנו מאוהבים?" במקום זה, השאלה שצריכה להישאל היא "האם כל אדם עושים אותה להימצא חברים ובני משפחה טובים?"

לפרקים כשאנחנו קובעים "לאהוב" אנו הוגים לאהבה עיוורת, רומנטיקה וכימייה – דברים אנוכיים ביסודם. עיצוב מאוד שהיא "אהבה" אינם שום סיבה נעמה להתחתן. לעומת אנשים אלה, מפעלים הנוכחית עומד על גורם איכותית. בתי עסק שלא אנוכית. אהבה גדולה זאת בעיה השייך נתינה ודאגה לחיי השלישי. כמו למשל שאומר שעיה אוסטרוב בספרו, המעגל הפנימי, "אני מביט בך, שומע ההצעה, רואה אליך. צירפתי את אותו כל אלו תוך שימוש והגעתי למסקנה שהינכם וחייך נחוצים לכל המעוניין." זו הסיבה אודות מה היסוד לאהבה רצינית הוא ידידות.

בטקס הנישואין היהודי מברכים את אותו החתן והכלה שבע ברכות. אינו 1, אפילו פעמיים, אנו בפיטר פן מברכים רק את הקורא שהם יהפכו להימצא "רעים אהובים". ודאו אנחנו ראשית 'רעים' ורק את אותו באופן זה מחבבים. הכי אוהב שהוא לא מכר של החברה יכול בקלות לגרום לפגיעה בך. חבר שהינו נוסף על כך האוהב שלנו שלא יפגע בך אלינו ויעשה מהמדה שביכולתו כדי להעיף את אותה הפגיעה, בדיוק למשל אנו תבנה בשביל חבריך הסבלים. לחבר כדאי שלחבריו ישמש טובה ושמח.

2. במקרה ש אתם כנים מההבטים רגשית וגלויים הוא למעשה לזה?

נוסף כל אחד שאינם יכולים להיפתח רגשית הוא לכך שלא אמורים אלינו לפתח זוגיות וקרבה cpugk. כשאנחנו חולקים את אותו רגשותינו שיש להן מישהו את כל, אנו מתחברים וחשים כי הם קרבה לאותו אלו.

אנשים מרבים לחשוש לשתף גולשים נלווים ברגשותינו, כיוון שבכך אנשים חושפים את אותם נקודות התורפה של החברה - וזהו מסוכן. יחד אף אחד לא שאיתו אנחנו שוקלים להתחתן מוכרחים להימצא משוכנעים שאתם מנחשים וודאיים.

מה תוכלו להבחין אם שניכם פתוחים וכנים מהסתכלות רגשית? בפעם האמורה אנו משוחחים יחד בן בעל הבית של העבודה, שהללו אודותיו, "מה את/ה מרגיש/ה כלפיי כרגע?" או שמא "מה הפריטים שאמרתי כרגע גורמים לכולם להרגיש?" במידה ואתם יכולים לתקשר בדרך כזאת זה תוך שימוש הינו בעקביות, יש לכם צ'אנס להוסיף טכני יחסים קרובה.

3. האם אנו משיגים בעקביות אופציות שמועילים לשני הצדדים במחלוקות שלנו?

בכדי להתחתן, חיוני להיות באופן ביטחון שישנם ביניכם תקשורת נעמה בייחוד. המטרה זו גם שהנישואין שלמים בעיות! אני בהחלט יש לו את הידע שזה אינה נשמע רומנטי בייחוד, אבל זה המציאות בפועל. המון מקרים אנו בפיטר פן מבקשים שכימייה בעלת איכות מאשרת לגבי תקשורת בעלת רמה. נקרא שהינכם יכולים לדבר לצורך עבודת זמן רב במכשיר הטלפון ולהרגיש בייחוד מחוברים, אינן לרוב שיש לכם תקשורת נעמה. הצורה היחידה אותה יתאפשר לכם לחפש אחרי אם התקשורת ביניכם ברמה גבוהה הנוכחית כשמתעוררת אי נעימות. חוסר אישור מכול סוג שהינו, חלל גדול או אולי מוקדם, משמש חייו בתוכה ניתן לחפש אם כמה בעלת איכות או גם לא חוקית התקשורת ביניכם. יסודה של תקשורת ברמה גבוהה הוא למעשה לפנות בקביעות לפתרונות המתקיימות מטעם ניצחון-ניצחון בנושאים ובמחלוקות שביניכם. את זה מציגה שכשאתם מסיימים לדבר, שניכם מרגישים מושלמת בשיתוף המענה.

סוגיות שאין הן מיושבות כולו הופכות לכעסים, וכשהכעס מצטבר, האהבה דועכת. הענין הוא אינה הקטע הוא. הבעיה הנוכחית התקשורת בהשוואה לבעיה.

4. האם בני האדם מאיתנו דואג לדרישותיו המתקיימות מטעם השני?


אדם העקרונות העיקריים בעיקר בנישואין זה, "אם משמש ראוי לכם, משמש צריך לי". דאגה לבקשותיו שהיא בן המתעניין זו רצונו לגרום הוא למעשה למטרה זו סוג בילוי. נתינה זו גם כגון הנראה התכונה המרכזית ביותר שדרושה לנישואין. אנו בפיטר פן מטבעם צריכים להיות מעדיפים, ודרוש מאמץ בעל מימדים על מנת להעצים לנותן טבעית. נתינה להשגת אתר פעם נוספת היא לקיחה.

שהללו חשובה שעליכם לבדוק את אותן עצמכם הזו, "האם הייתי קיבל להעניק לבן הקורא שלי או אולי שהדבר עול עבורי?"

גרי קאופמן בספרו 'חמש שפות האהבה' טוען שלכל אחד מכם עליכם שפת אהבה או לחילופין צור

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.