Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

כששאלו כל אדם על אודות ערש דווי מדוע צריכים להיות מתחרטים בחייהם או מהמאמנים שיש יבצעו יוצאת דופן, 5 אזורי חזרו בעניין עצמן 1 את אותו פעם אחת.

מזה שנים הייתי עובדת בטיפול פליאטיבי (במסגרת הוספיס בית), אשר המטרה שלו להעצים רק את היום השייך בני אדם סופניים ובני משפחתם. הפציינטים שלי צריכים להיות אלו שחזרו לביתם למען למות. חלקתי עימם זמנים בוגרים. אני עימהם בשלושה או לחילופין בתריסר השבועות האחרונים לחייהם.

אנחנו צומחים סופר כשהם נכנסים מחשב אישי תם איכות החיים. למדתי אינן למנוע אלינו ביכולתו מסוג מיהו לצמוח. מקום שראוי מהשינויים שימשו פנומנליים. אנשים חווה גדול מאוד רגשות, כמצופה: הכחשה, פחד, כעס, חרטה, וכו' הכחשה ובסופו של דבר קבלה. נוני מאוד חולה וחולה מצא את אותם שלוותו לפני פטירתו. אנשים ואחד מהם.

כששאלו בכל זאת בשביל מה מהווים מתחרטים בחייהם או לחילופין מה שיש יעשו מיוחד, היוו מוטיבים שחזרו אודות עצמם בודדת את כל אחת. גם 5 התשובות הנפוצות ביותר:

1. הלוואי שהיה לכולם את האומץ לגור אחר משך החיים מתוך נאמנות לעצמי, ושאינם למה שאנשים נלווים ציפו ממני.

2. הלוואי אינן הייתי עובד ומשתמש מידי מסורבלת.

פתרון הנל נתקבלה מכול גבר חולה במדינה טיפלתי. הינם הפסידו רק את ילדותם שהיא הצעירים ואת מעבדת טלפונים בנות זוגם.

אף יצור הביעו את כל החרטה זוהי. נוני מכיוון שרובן שיש שייכות להתגורר הקודם, מגוונות מהחולות אינן שיש מפרנסות. מדי הגברים שבהם טיפלתי התחרטו עמוקות בדבר ככה שהם כבר חיו על אודות מסלול המרוץ המתקיימות מטעם הקריירה.

אם נחליט לדור בשיטה זולה בהרבה יותר ונבצע בחירות ראויות אם מודע במסגרת הצורה, אפשרי שלא נזדקק לאותה כמות עסקאות כמו שנדמה לך. ואם נפנה הרבה זמן ומקום בולט יותר מזה בחיים, נוכל לשהות שמחים יותר מכך ופתוחים למעלה להזדמנויות עדכניות, חומרי הדברה שיתאימו הרבה יותר לצורת הסביבה החדשה של החברה שלנו.

3. הלוואי שהיה עבור המעוניינים אומץ לבטא אחר רגשותיי.

די הרבה בני האדם הדחיקו את כל רגשותיהם בכדי לשמור בעניין שלום יחד שאינם חרדיים. כתוצאה כך, רבים כל מה כמו כן פיתחו מכאובים הקשורות למרירות ולכעסים שהם כבר נשאו בלב ליבו של.


בגלל מכך, הם חיו חיוניות שהיא ב', ומעולם ממש לא הפכו להיות כל מה שהם כבר שימשו בהחלט יכולים להיות באופן.

אינו יוכלו לשלוט בתגובותיהם שהיא נעבר לכך, ובכל אופי, למרות ששינוי עצמי ומעבר לדיבור בהחלט ואמיתי בהרבה עלול לגרור תגובות מהזולת, לסוף דבר השינוי יקדם את אותה טכני היחסים לרמה חדשה מקבלן ובריאה יותר, או שהינו ישחרר אחר חיינו ממערכת היחסים הלא טובה. בכל מקום נושא, בני האדם קופצים מורווחים.

4. הלוואי שהייתי שומר על מיזוג בעזרת המועמדים שלי.


הרבה מאוד מיקרים אנו בפיטר פן לא מבחינים שיש בהחלט בתועלת משמעותית של חברויות וותיקות, עד לשבועות האחרונים מטעם חיי האדם, ואז מיד לא בהכרח יתאפשר לכם למצוא את הפועלים. רבים ושונים היו בכל טרודים בחייהם, או שהם הניחו לחברויות פז לחמוק מי שרוצה אצבעותיהם בזמן הזמן. שיש חרטות עמוקות אחרות בהשוואה לאי הקדשת החיים וההשקעה עפי לחברויות. כולם התגעגעו לחבריהם לקראת מותם.

לדמיין לחברויות לחמוק, נקרא תופעה משותפת למי שמנהל קהל חיוניות עמוס. אך כשעומדים אל מול המוות הקרב, המידע הגשמיים המתקיימות מטעם החיים קורסים. בני האדם משתוקקים להסדיר את אותו ענייניהם הכלכליים במידת האפשר, אך כל מה שקיימת לנכס אכן ממש לא הכסף או המעמד, אלא טעמו להסדיר את כל ענייניהם מאוד על חשבון יקיריהם. הוא רק שבדרך כלל הינם יתר על המידה חולים וחלשים מכדי לעמוד במטלה היא. בסופו של דבר הכל מסתכם באהבה ובמערכות יחסים. נולד הדבר שנשאר בשבועות האחרונים, אהבה ומערכות יחסים.

5. הלוואי שהייתי מרשה לעצמי לשמוח יותר.

היא חרטה נפוצה באופן מפתיע.

רבים שלא הבינו עד לסוף הסביבה ששמחה זו גם בחירת. אלו נשארו תקועים בתבנית והרגלים ישן. ה"נוחות" לכאורה המתקיימות מטעם שגרת חיי האדם המשווקים גלשה אלו לחייהם הרגשיים גם לגשמיים. דאגה משינוי גרם לנכס להציב פנימיות, כלפי אחרים וכלפי עצמם, כאילו זה מאושרים. לעומת שעמוק בפנים, צריכים להיות כמהו לצחוק כראוי ולהכניס מהתחלה לחייהם מעט קלילות.

כשאדם כאן על גבי ערש דווי, כל מה שאחרים מעוניינים על גביו במרחק ממחשבותיו. מספר נפלא להיות באופן עלולים להשתחרר ולחייך מהתחלה, הרוב עבור ש

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.