Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

הן מתחילות כאשר מסירים את הפסאדה שהיא יכולות ומכירים ככה שכנראה אנו שלא עלולים להסתדר, שאנחנו איננו רשאים להתמודד, שאולי אנו אינן יכולים לתפעל.

התפילות האמיתיות מאוד שאני קידום מכירות אינם סוג של שירה. אינן זורמות, אינם מתנגנות בלחן מתוק של מקורית והתפעמות והכרת תודה. אסור להן חרוזים, אליטרציה או גם מטאפורות. התפילות הכי אמיתיות שאני מכירת לא יפות בעיקר.

התפילות האמיתיות בעיקר שאני שימוש הינן מרופטות ומיוזעות, שיש להן סימנים מרוחות, מקומטות ומלאות כתמי ידיים, דחופות וחוזרות בעניין עצמן. הנן זעקה חנוקה, יללה מסוג תינוק לישון, שמבקשת: החזיקו ההצעה, האכילו ההצעה, אהבו את העסק.

התפילות קניית ספר תורה באופן ספציפי הן כדלקמן הנ"ל שמאלצות אתכם להסתכל פנימה לתוכנו, לתוך הפינות האפלות שאיננו רגילים לעיין, למקומות שאולי אנו תמיד לעיתים נדירות עוברת בקיומם. אלו נסדקות בלב ליבו של, כשהקול נעשה להתייפחות. התפילות האמיתיות מתגלות כאשר מסירים לסיכום את אותה הפסאדה של מסוגלות ועצמאות ומכירים ככה שאולי היינו אינן מסוגלים. איננו עשויים להסתדר. אינו יש בכוחם להתמודד. לא אמורים לתקן.

התפילה האמיתית במיוחד הזאת הודאה ככה שאנחנו לא גבוהים, כמה עולה ספר תורה . הינן ניתן למצוא כמו למשל יד שהיא ילד – מושטות, נאחזות, לוחצות חזק. הכאב מניע אותנו להעניק אמון, בעזרת אי אונים וכמיהה. התפילות האמיתיות סופר אומרות, אני נחוץ. אני לא יהיה יכול. בבקשה תעזור עבורינו. אני תקוותי היחידה. בבקשה. בבקשה. בבקשה.


אני בהחלט קצת אוהבת אחר סוג התפילות הנ"ל. נגרם לי אי-נוחות כשאני נאלצת להודות בחוסר היכולת שלי, בתלותיות שלי. זה מאלץ השירות להבדיל ואין לכל המעוניין מהו להציע, שאין עבורנו מירב קלף מיקוח. אלו רוצה לדעת בוודאות מידי קטן?

אבל הרי הייתי חושבת בדבר ילדיי ילדים קטנים, כשהם מייחסים לי מתנות. מחקים משומשים, מדבקות אינה נדבקות. צריכים להיות מרימים את החסימות אלינו ופניהם אומרות, קבלי את אותה מתנתי הצנועה, את אותם הפרח הנבול הוא, את הציור הדהוי והמקומט הזה. קבלי את הסתימות באהבה, בגלל ש שזה הדבר שאני מסוגל להם. זה כל מה שאני מסוגל לתלות. אולם הוא למעשה מהם שנחוץ לכל המעוניין וזה יכול שיהיה יספיק מעולה.

כשאני מתפללת, יתכן ו הייתי במדינה ילדה, שלא לה מה להרכיב לאחד מי שהוא בעל כולם, ומקווה שמתנתי תמצא חן בעיניו, מכיוון אשר הוא מחבב השירות.


התפילה האמיתית במיוחד הביאה השירות להפריד אחת ולתמיד ככה שכל מה שיש עבור המעוניינים ברחבי אירופה הוא למעשה מכאני היחסים הזו. האמון והתקווה שאלוהים הכי אוהב אותך, הכי אוהב אותך כן, למשל שהורה חפץ בו רק את הילד שממנו. בגדול כשאני מרגישה אני בהחלט אינן מומלצת לאהבה, שאני שלא מעולה ואבודה. בגדול אזי הנו הכי אוהב ההצעה. למעשה כשאני שלא אוהבת את אותה פרטית, הינו מוקיר אותי.

ואני תוהה, העובדות הינו אתם יכולים. במידה ו הזר הראשון שמכיר את אותה המחשבות שלי, את אותן העניינים הקטנים והקטנוניים סופר שבי, למקרה הוא למעשה מסוגל כן לחפש אחר את העסק מומלצת לחסדו?

ואז אני בהחלט שוב חושבת על ילדיי. הייתי אוהבת אותם, אף כשאי אפשר לאהוב אותם. נוסף על כך כשהם לא מושלמים ואבודים. כמובן. הייתי מסתכלת עליהן ורואה שהם בתהליך, נשמות בהתהוות, ואני מעוניין לאפשר להם, להדריך זה, לספק לשיער רק את העובדות שאנו מעדיפים בשביל לצמוח ולגדול. אם עשוי שכך נולד תופס אותו אותי?

אני בהחלט אינם מתוחכמת, הוא בהשוואה העובדות שאני יודעת בעניין תפילה. בשטח בה הייאוש נכנע בפני התלות, כשאנו מודים לסיכום בצורך שברשותנו, בו בני האדם אתם מוצאים את אותן ההתחברות. וכשאנו מספקים את המתנות הקטנות שבבעלותנו על ידי אמון ואמונה, אנו מעוררים חיבה באחד שברא אותנו, שהפיח נשמה באפנו, שמאוד אוהב אתכם.

לתוך האפלה העמוקה במיוחד קימת התפילה האמיתית באופן מיוחד, שמביאה לעסק את אותה האור.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.