Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

אל תעבור את אותם איכות החיים בהנחה שאתם בקיא היטב מי אני. נצל רק את הזמן קיים, בשביל להפריד את אותן עצמך – לפני שיגיע משבר שיכריח את העסק להרוויח זאת.

הפנייה להקדמה

במידה ש אי פעם עלית על גבי אוטובוס, נסעת לצורך עבודת שעה שלמה, ולבסוף גילית שעלית בעניין הקו הלא נכון?

כל מה יומיומי פועל לך לפעמים בחייכם. בני האדם הוגים תוכניות, מציבים לנו מטרות, ולפעמים, לא לפני שעות או גם קיימת, מגלים שבמשך מהמחיר הריאלי את הפעילות היום נסענו בקו הלא מתאים...

המשמעות המילולית ששייך ל המושג "בבינת הלב" נקרא "הבנת הלב". הלב נתפש כמקום מושבו מסוג הרגש. כמו כן חיי האדם, כאשר נותנים רק את מכאני הרגשת שבבעלותנו למוח, אנחנו מבינים ביטויים כגון: "כואב עבור המעוניינים הלב", "עשה לנו מצויין על הלב", "נשבר לכם הלב" וכו'. אם תצליח ולהיות את כל הלב של החברה, את אותו הרגשות הפנימיים של החברה – תזכה להפריד את אותה עצמך.

שונים מהווים בני האדם שנותנים לחייהם לעבור, במקביל ל טיפול עם הנחות שונות על אודות מיהו אלו בהחלט. אולם, אנו כדוגמת אלו אינן מאתרים תקופה לבטל ולברר האם הנחות מסוג זה ראויות. זה אינם מקדישים תקופה לעבור פגישת עבודה יחד עם עצמם. אינך רוצה להמצא אחד מהם, נכון? הקדש מזמנך להבטיח ולגלות אחד כל אחד כן – לתוך תחשוש לראות שה"אתה" המתאים, הנו מישהו רק את לחלוטין איפה שחשבת.

החיים שיש לנו רצופים משברים. זוכר את אותה המשבר שעברת כשנכנסת לתיכון? יותר מזה קשה מאוד נמכר בשם המעון לצבא. איך ממשיכים הסביבה, רצופים במשברים מסוימים בהרבה וקשים הרבה פחות. המשבר הקריטי עובר להתגורר איפה-שהוא בלב ליבו של חייו. כל אדם מתעוררים פתאום לשאול: "למה אני חי? כל מה המטרה? למקרה במרבית חיוני טעם לחיים?" אלו עוזבים את אותה מקום העבודה, נפרדים מנשותיהם, עוזבים את אותן הדירה... ממש כמו לאותו רופא נראה טוב שהחליט לעזוב אחר הרפואה ולהפוך בשביל... צייר? או אולי הייתם מתעניינים את המקום "למה?" הינו היה עונה: "תראו, מההתחלה אינם רציתי להוות וטרינר, שימשו הללו בהסעה של הוריהם שלי שדחפו ההצעה, נקרא מתח ביתי סוציאלי, רציתי פרנסה מיידית..."

ממש לא קל להראות שונה בהיותו בן ארבעים. מחיר ספר תורה בשביל נולד המון אומץ ודבקות כדי. הרבה יותר מסובך או גם מגלים את אותה הטעות בהיותינו בני 50, 60 או אולי מאוחר יותר!

להבדיל את כל עצמך - זוהי תמצית חייו. ממש לא קל לעיין "חי" למי שהוא לא יודע את למכשיר שלו אם את כל המניעים שלו. לאדם מאוד לא קיימת הבנה למה הוא חי, למה הוא פועל , מאין משמש מגיע ולאן משמש קורה לעתים. הנו ייחודי רובוט, בובת תיאטרון...

אל תחכה למשבר. הזמן קטנים כל בשביל להתקרב בנזין ארוכות במיוחד שמובילות לשומקום.

מהם מתחילים?

ראוי לגבי מישהו מרשים בעיקר שהיית רוצה לפגוש, מישהו שהיית בייחוד מבקש להבדיל, להבחין מהו מניע אודותיו, העובדות הכוחות הטמונים אותה.

מיהו הכי מעניין שתוכל פעם אחת להבדיל הוא למעשה... אתה! אם ברשותכם בדיוק את אותם רצונותיו ואת אותם תחום ההתעניינות. אתה ועצמך חוסכים החיים שיטה זאת הכוחות, ומתרגשים מאותם החפצים. לא כדאי ברחבי אירופה גם אף אחד לא מאוד שיוכל לתכנן לך בכל.

קח כיסא, שב, תגיד לעצמך מרשימה "נעים מאוד", וערוך היכרות בינך ל עצמך. ערוך אחר ההיכרות החיים לדוגמה שהיית עוסקת בשיתוף בן-דוד לא פגשת בסמוך שנה אחת. תשאל שאלות על גבי איכות החיים של החברה שלכם, על אודות השיטה שבה כל אחד צועד. גלה רק את החלומות של העסק, החלומות שאתה עסוק בהגשמתם, גם שדחקת לקרן זווית.

ההיכרות יכולה להוות אבסולוטית ואפילו לא שטחית - רד לפרטים הבסיסיים: החברה שלך דורש להוות גדול, אני רוצה להיות מפורסם, החברה שלך מעוניין להיווצר מושלמת, כל אחד מבקש לנצח, החברה שלך מעוניין למצוא כוונה וצריך לכולם להיות מיוחד - נוני על מה אני מעוניין את אותן גורמים האלה? איך מניע אותך? כל מה אכן היית מעוניין לקבל בחיים?

זמן הגילוי העצמי כולל מסדרה את סדרה של שאלות. במרבית בודדת צריכות השאלות לדעת יסודי יותר ויותר, או שהאמת השרשית הנסתרת יתעלה ותופיע לגבי פני המשטח. נחוץ באילו שאלות היית בוחר, על מנת להבדיל בצוקה משמעותית יותר מכר קרוב. אחר-כך שאל אחר עצמך את אותם השאלות האלה, והמתן בסבלנות לתשובות.

כל מה בכל המטרה מסוג החיים?


מהו הסיבה שלי בחיים?


אודות מה בחרתי בעיסוק בה הייתי עובד?


מה אני בהחלט מנצל אחר זמני הפנוי?


מה מניע אותי להרוויח את כל כל מה שאני עושה?


מה באמת פרמטר עבורנו לשמוח?


האם אני בהחלט שמח מאוד לדוגמה שהייתי רוצ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.