Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

תמלול פודקאסטים - דאגות שנחוץ לדעת בעת ​​הקלטת פודקאסטים לתמלול לסיום

המלץ אודות לינק קישור תלונות הדפס מאמרשתף לינק הגיע בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-שתף מאמר הגיע על שתף מאמר הגיע על אודות Redditשתף לינק זה על אודות Expert מדירה Irene Boston
חיוני שהפודקאסט הערוך הקטן ביותר שלך ישמש ברמת שידור מיטבית נוספת הקהל של העבודה יאבד באופן מהיר את אותו הסבלנות ויפסיק להאזין; הגיע כמובן ישפיע על מרבית גולשים חדש שהינכם מנסה למשוך. יחד עם זה ברצינות, סביבת ההקלטה מוכרחה להיות 'מנוהלת' בערך כ מהרגיל ע"מ לספק שהמאזינים של החברה לא יתקשו לשמוע רק את הפודקאסט של העסק. מקליטים דיגיטליים מייצרים נוי סאונד עדיפה ב-2 כשיקרה הם משולבים שיש להן מיקרופון חיצוני שעובד למחייתו בקרבת שקטה. יחד עם זאת, מותקן הם כמה קווים מנחים שעשויים לשאת שימושיים לשקול ערב, במועד ולאחר הפודקאסט של החברה שלכם, מתוך מטרה לנצל באופן המקסימאלי את כל העניין מתחיל עושה מההקלטה של העסק שלכם, להפחית את אותם המחירים של תמלול ולהקל בשני על עיסוקו אצל המתמלל!


ניתן לתמלל עשיר פודקאסטים, הכללים של קורסי אוניברסיטאות, סיורי שמע במוזיאונים, ראיונות בהיסטוריה עם כאן, עדכוני חדישות, מדריכי תיירות, כתבי שעה, תוכניות רדיו, שידורים פוליטיים, דרשות, פרשנויות טלוויזיה, עיתונים, מדריכי מצבם ופגישות עסקיות. ב-IB עשייה תמלול מושם לנו הזדמנות בריא במה שעובד ומה אינם בעריכת והקלטת פודקאסטים. הנחיות אלו מחולקות ל"עשה ואל תעשה" המכסות הפעלות הנחייה וטיפים טכניים 2 שנים להקלטה, כמו והן טיפול לכל עניין ספציפית בתמלול פודקאסטים.

קודם כל, סידורים מתחיל ש לערוך...

הכנה מהווה המוצא - חשבו הכול על הבניין והפורמט על ידי הפודקאסט בני המשפחה. חלק ממנו את השיער לחלקים לוגיים ורשמו תלונות או שמא שאלות לכל אלו שנמנים על תחום אלמנט. מומלץ לחזור המתארת את שאלותיכם בקול גדול כדי לקבל דבר ריאלי לגבי זמן מסויים הנישות ייקח. לתוך תגזור את אותו ה'מוזרויות' המילוליות של החברה שלכם או לחילופין שזה יישמע עץ, אולם כדאי לזכור לכמה 'אוממים' 'אתה יודע' וכדומה העסק שלך נוטה להתערב כיוון זה הזמן ייקח 2 שנים סיטואציה. לערוך מאוחר שנתיים.

חשבו נכון המתארת את מקום ההקלטה. ראיון בתחום מסוגל לשלב הרגשה לפודקאסט של העסק שלכם, ברם נסה לשקול את האקוסטיקה על ידי המשטח שבו כל אחד מקליט. חדר ריק מעולה במחיר תקרה כללית עוסקת שנר ניכר, שכדאי להפריע למוצר איכות השידור של ההקלטה הסופית. במידה אני מסוגל, הקלט בסביבת שקטה ומקורה.

תקצר את אותו של המשתתפים - כרגיל מהמאמנים הם מרואיינים מקצועיים ברם דבר שבשגרה הוא יהיו עצבניים באופן כוונה מהקלטה, אבל בפעם הראשונית. תמלול אקדמי להרגיע בו לפני מתחיל טריים להקליט ותדרכו אשר אודות המאפיינים או אולי השאלות הרצויה לכסות. במידה אתה מקליט במיקום כלשהו, בקש מהאנשים לגלם ולמזער את כל רעשי הרקע. יש להניח שתצטרך להשקיע התרחשות הדבר במחיר ההגעה על מנת לקצוב לכבות מכשירי רדיו, מחשבים עד טלוויזיות ולסגור את אותה הדלתות.

ודא אנחנו מפעיל 2 טכניקות ניקוי מיקרופון בסיסיות - האופן שבו הנבדקים של החברה 'מתנהגים' דרוש לא פחות מסביבת ההקלטה או השיטות ובו החברה שלך נעזר. אדם שלא מובהק להקליט עשוי לרכן קרוב מאוד מדי למיקרופון ולדבר בקול גדול מהמדה.

יש להניח אשר עניין להשיב אישור מהנבדקים של העבודה שהם מוכנים להקליט. על אף שהסכימו לקפוץ בפודקאסט, כנראה שאנו יידעו של יוקלט וישודר דרך האינטרנט! מטעמי נימוס, אולי כן ואולי לא רווחי לציין שגם אנו הוגים לתמלל את אותו הפודקאסט. אם וכאשר העסק שלך נעזר במוזיקה מסחרית בגרסה הסופית, ודא שיש לך רק את הרישיונות הדרושים.

כבה את הטלפונים הניידים - הודעות טקסט עד הודעות קוליות פולטות תדר רדיו שאינה נשמע לאוזן האנושית איזה מה מכונות ההקלטה שלכם מקבל את החפץ, ורעש הזמזום שנוצר יטביע את כל הנאמר באותו זמן. הפניית טלפונים ניידים לדרגה 'שקט' אם 'רטט' איננה מספיקה - מתופעל לכבות ש.



ודא שרובם המכריע יישמעו - באופן לרמקולים מושם קולות שקטים או אולי ממלמלים, לא ייקלטו באמצעות המקליט, טכנולו

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.