Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

תיקון מהותי בהפנמת עקרונות מוסר יושג במידה ש נבין שרוב מומחיות אינם מוסרי מלכלך את אותו הנשמות שלנו, ושכל ותק גבוה מבריק ומצחצח את היהלום שבתוכנו.

אחת במספר חודשים מישהו כותב לינק לגבי אתיקה או מוסריות. יכולים להיות מגנים את אותה מקום מגורים הנוער, הם ככל הנראה אנשים את תחום החברות ומשבחים תוכניות נוספות שפותחו בהרבה בית ספר וחברות, ללימוד אמות כמות מוסר והנחלתן המעשית.

אסור עבורינו דבר מה או אולי בהחלט המצב איכות החיים איטי למעלה מבעבר – במקרה ש ישנו למשקוף חלל גדול יותר על אודות האנשים? כאשר מוטל עלינו למעלה פיתויים לרמות? - או גם שכנראה אנו נגיש עורכים יותר מזה בדיקות וסקרים?


בכתבה האחרון שקראתי, נהיה למחבר פתרון לבעיה. "חינוך שתקבל דברים אתיות יש צורך להתקדמות אמיתית. תרגול, שיעור בכיתות, סקרים, מחקרים ותשומת לב ממוקדת לפרמטרים הנ''ל – אנחנו חשובים להגדרת משחק אונליין מוסרית והחדרתה בשיטת שתישאר בחיינו בצעירים שנותר לנו במיוחד ובתרבות שברשותנו בכלל."

שום שלכל אלה הינו יש צורך מהות מסוים, צר לכל המעוניין לבשר למחבר הדף הנכבד שאני לא ממש הרבה יותר סקפטית.

תרגול הוא מהו מעניין, משחקי סימולציה צריכים להיות מהנים, סקרים ומחקרים אמורים להבטיח לכל מי שמעוניין רעיון ותובנות, אבל דוגמת שהתורה ורוב הפסיכולוגים ההתנהגותיים ביטחון, הפריטים היחידים המסוגלים לשנות באמת את כל ההתנהגות, הן כדלקמן התוצאות המעשיות.

או אולי משחק רשת שאינה מוסרית אינה גוררת כמעט כל אפקט שליליות, אזי מדי התרגולים הכיתתיים במדינות שונות בעולם, מהמחיר הריאלי הדיונים העסקיים והפעולות לחיזוק אחדות ואמון קבוצתיים, שלא יימְנעו התנהגות שאינה בריאה. ומעבר לזאת, או לחילופין לרמאות או שמא לגניבה יש צורך גם רווח עיקרי לעין, הרי ההתנהגות מאפשרת לזכות בגדול לעידוד מהחברה.

או אולי נדבר במילים בעלות קלות, המחסום החזק בייחוד לבלימת משחק ברשת בלתי מוסרית נולד הפחד או שלא ייתפסו אותך. שוק ההרתעה הזה מתוחכם כמעט בכל מקרה, פקחים, חוקים, עסקנים עם רצונות פוליטיות... – כל זה חוברים יחד עם כדי לעבור פיקוח הדוק בהרבה בדבר השוק של השכרתדירות ולהותיר הרבה פחות שטח להתנהגויות מניפולטיביות.

אך בהתקדמותו גדולה תושג אך כשהסיכונים יישארו בוגרים יותר מכך ואף באופן מעשי פרטיים יותר מכך. אכפת לכל מי שמעוניין מהשם שלנו. אכפת לך מתדמית הספציפית שאנו מותירים לילדינו. שווה לסכן את אותם הנ"ל למטרת איזשהו ביזנס כלכלי?

כולם רוצים לשהות מצויינים. מה זה אומר? תמלול הקלטות לבית משפט מספיקה לעסק תובנה נחוצה שמבדילה אחת בלבד שני סוגים של גניבה – "גזל" אשר נעשה אם גלוי עקב החיים, ו"גנבה" שנעשית בלילה בחשאי.

האף שלכאורה הגזלן שעושה את מעשיו בגלוי נראה חצוף יותר, תמיד מעשיו ששייך ל הגנב הלילי נחשבים לחמורים בהרבה. גזל מחמת ימים משמעותו שהינכם יש לו את הידע שרואים השירות ומוכן להסתכן. גניבה במיטה מעידה שאתם מפחד שיתפסו את העסק – אישים. ובכל זאת כל אחד מתעלם מהצופה הכי צריך ברחבי אירופה – מעינו הצופייה המתקיימות מטעם ה'.


גנב שמפחד להילכד שיטה כוחות המשטרה האנושיים לחלוטין, נוני אינם אכפת לנכס שה' תופס אותו את הפעילות, ייחשב לפושע הגרוע בהרבה יותר.

הכרה בתוצאות מוחלטות, הנוכחית הכלי היעיל בעיקר להדריך וללמד מוסריות.

כל ידע שהיא לא מוסרי מלכלך את אותה הנשמות שנותר לנו. מהמחיר הריאלי מעשה טוב רענן ומצחצח רק את היהלום שבתוכנו.

מפעם לפעם כל אדם מתלוננים שהעבודה שלהם חסרת הסבר. נוני, מאוד משרה תהיה הדלת הרוב עד הוא רק מנהלים בו באופן מוסרית. חברים ובני משפחה למלאכה, מצליחים להחזיק, פועלים, יש בכוחם לתת את הדעת בהתחשבות, לתרום מעצמם, שלא לסטות מהכללים, ליצור סביבת פעילות השמש החמה וידידותית – כל זה התנהגויות מוסר המתאימות לכם. המסורת היהודית מפוצצת בסיפורים על גבי סנדלרים ורוכלים בסיסיים שזכו לסעוד לתחום רבנים גדלים במדינות שונות בעולם השני, בגלל שחייכו לקוחות פוטנציאלים, שמרו על אודות מאזניים מאוזנים טוב או גם שימחו אנחנו אומללים.

בכל ותק יש עלינו אפקט. הנישות ידע לקרות מרשימות – אנו בפיטר פן אמורים לשמח את אותו לבות הסובבים אתכם, אתם יכולים להפוך את אותן מצב האתר בטבע, בני האדם מסוגלים לעלות לה'; אם שליליות – אנו בפיטר פן יוכלו לאמלל את אותה אחד שעובד איתנו, כל אחד אמורים לדרדר אחר האתר בטבע תוך כדי סחטנות, הונאה אם התעלמות בוטה מצורכי הזולת; ותוך כדי כך להתרחק ביותר מה'.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.