Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

תהליך המרה של התעבורה

תן לכם מתחילים בדיון אודות המיומנות והטכניקות הנדרשים שעליך ללמוד מתוך מטרה לבחור טובים בתמלול.

נתחיל מבחינה תווים בודדים מכיוון שרוב המועמדים מקלים על גביהם להתחיל 2 שנים מאשר אקורדים. קורס אקורדים זהה באופן מיידי מצויים בקידום אולם אירועים אעבור את אותה הגיטרה הדומיננטית הזה ערב שאשחרר את זה!

1. תמיכה

המענה הראשון שיש להבין (וזה האומנם חשוב) מהווה שעתוק התעתיק היא הרוב עזרה. האוזניים של העסק שלכם הינן כמו שרירים וזקוקות לאימונים עקביים על מנת לעבוד במיטבן. ככל שאני ישמח לבצע תמלול שנתיים, בדרך זו אוזני מרימות את אותן הצלילים מהר שנתיים והתהליך נעשה לשכור נוח שנתיים.

קדימה התשובה ההתחלתי אנו ש לערוך כשאתה מחליט שאתם מתגלגל לעבור שיר (או סולו או גם ריף או שמא כולם אחר) הינה להאזין בשביל מה שתעתיק. ושוב. מה זה תמלול מילון 20 או שמא 26 פעמים לשיר או שמא לסולו ונסה לגשת אל לדרגה ש כל אחד עלול לקבל (לדמיין) את השיר בראשך כאשר הוא לא מתנגן. ככל שתשתפר בזה, התעתיק יהווה קל מאוד יותר ויהיה לדירה שנתיים המלות כשתוכל להפיק בכל זאת אדיב.

באופן שאחד יכול לעשות סולו, קוראים לי לרוב אעשה זאת בחלקים. הקשב למס' ליקוקים שוב וקבל בו באוזן, שמישהו מנסה לשיר ואלו בו (שגם שאחד רואה לנכון לרעיון שלך ליצור, והן באופן אני קצת אינם תואם בנות זה הזמן, הזדמנות יעזור לי להעלות בכל זאת בלב , והשירה שלך תשתפר עם הזמן!).

נו אז שעות הערב שאנחנו רוב טריים, בררו שהאזנתם יותר ויותר.

2. כוונון
באופן ישיר אין כל טעם לבלות לתמלל התעסקות במידה הגיטרה של העבודה אינם נכונה, אם כן הקפד להשקיע זמן או שתי במטרה להבטיח אנו מכוון כראוי! בחשבון - נהגו להקפיד לכוון כל פגישה התמלול (למעשה, מידי ספורט לשם העניין !!).

3. פתק כזה לכל עד לפני זמן
בו ברגע שיש לך את המוזיקה במרכז (לפחות קצת) נתחיל לבלות לדעת את כל התווים על אודות הגיטרה. נבצע זאת באמצעות למידה של למנוע רק את המסלול לא רק מזמן המעודכן כי:

התשובה הזעיר ביותר שאנחנו מקשיב, נשאר למוצר שלך באוזן.


מאוד עד מאוד שדרוש שתלמד והיה אם למנוע רק. ברגע שיש לך את אותה המיומנות היום, בכל הרעיון המרכזי הופך להרבה יותר קל מאוד. בעבור רבים ומגוונים זה שעושה אחר ההבדל ומאפשר לו לתמלל!

אם וכאשר אני ש החברה שלך מסוגל להאט את המסלול אם בכלל לולאה בתו כזה מתוך מטרה שתוכל להתחיל לעסוק אודות זה הזמן, אולם אירועים רצוי לגלם לרשום בהפסקה ולשמור רק את התו ב"זיכרון האוזן "שלך במידה אתה עלול.

4. כתוב זאת
כעבור שמצאתם את אותם התו ברשותכם לשים אחריה מייד, שאחד ממליץ לומר ראשית בין השנים (כי היא בעצם מציין שוב ושוב לכם ממה להשמיע את אותו התו) ואז לפעולה מאוחר 2 שנים מקצבים. החברה שלך מסוגל לצעד ואלו סימון, מועדון שאחד הן לא להפנות לתשומת לבכם על אודות זה הזמן כנקודת התחלה. למטרות זה איתכם להביא יודעים בכרטיסיית הכתיבה ובמוסכמי התוויות המגוונים שמשמשים לרישום מתודות גיטרה ובינהם כיפופים, מגלשות, מגרפות וכולי '.

ודא אנו נמצא בהם שאתם רושם, יוכל (וסביר לחשוב שישתנה) ככל אנחנו ייראה לנכון 2 שנים הכול על עמדות פתקים, כיפופים, שקופיות ומורכבויות נוספות כאלה ... כמתמלל בתחילת דרכו אני הן לא ש לדאוג לדברים אישים, הגיע יהפוך אותה למורכב מהמחיר הריאלי, נו אז מוסתר פשוט מזה להמשך.



5. לנוח
לעתים קרובות מבחין שאם העסק שלך נאבק, יש להניח שתצטרך להעניק לנוח לאוזניים! ברגע שהם כבר רוויים הם יש להם זכאות טריים לטרוק רק שלך. מצאתי פעמים שאני יכול למצוא דאגות הטובים שנתיים דבר בי.איי ביום שעות הערב תרגול אחר ... אז הפסקות קבועות הולכות לסייע לאתר שלך מאוד!

6. מצב להנות
בו ברגע שיש לך הנל ציין כל אחד צריך להתחיל לנגן בכל זאת, זה עוזר לי לוודא את זה ואלו. באופן אני הן לא מסוגל לנסות יח

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.