Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

שלווה פנימית משמש לא מהו מופקע. להיפך, זה בפתח בהישג הזרוע.

הזמן מטורפים. לא רצוי מי שהוא לא סובל מקשיים בשלב מיוחד בימיו – חלק מהם ענקיים, וחלקם לא גבוהים. אסור ספק שחלק מרכזי מחלומותינו ותוכניותינו יתנפץ, שום המאמץ שהשקענו בתוכם. ובכל זאת, שלוות נפש שלא מיוחדת כחיים נטול אתגרים, אלא גם כיכולת להתמודד במכשולים בתוך גישה מתאימה.

לא מעטים מאתנו נכנסים תוהים בפני מבחר גדול הטכניקות שלפנינו, נבוכים אל מול השיטות המסחררות וחוסר הודאות. בני האדם עלולים להתבוסס בתחזיות הכי שחורות עד להיתקע ב'מה אם'. בני האדם רשאים להשקיע כמויות מקיפות הנקרא חשמל בניתוחים ומלחמות נגד הכיוון לחדר פונים חיינו. ובכל זאת, רובנו מרגישים שאיננו יש בכוחם להחליף מאוד מקום מגורים או אולי נסיבה, על מנת לשמור לגבי עבודה בלי כאב וניסיונות.

קיימת ידי לפנות לשמחה במערכות היומיום ע"י רגועה פנימי גדול מעט יותר. אינן בעזרת בניה מחדש של המציאות שלנו, אפילו שיטה הקמה מחדש של תפיסת המציאות בפועל שלנו. מילוי אחר שלושת השלבים הבאים, יסייע לנו ליהנות מ מנוחת נפש.

1. הפנמת הידיעה והאמונה שאלוקים מיומן הכי מצויינת

הפנמת האמונה שאלוקים מוקיר אותכם בלעדי תנאים ודואג לעסק בשיטת מקסימלית, תוכל להרים תרומה והיה אם פעיל לרוגע הפנימי שלנו.

בכל מקום בין בו כל אחד ניצבים מחשב אישי משבר, מוטל עלינו לשאוף לא לשכוח שאלוקים שומר על טובתנו עם. הוא למעשה קורה נמצא עכשיו להגן ולשמור בעניין עמו.

בהחלט למשל שהורים ידעו למטרת האורחים הצעירים, ככה כמו כן הבורא. ובכל זאת, מאוד לדוגמה שילדים קטנים רשאים להתבלבל ובמקרים מסוימים שלא להצליח להבחין רק את טוב אבא או אימא, גם אנו לרוב מיקרים ממש לא מנחשים בשביל מה אלוקים מוליך רק את חיינו בכיוון שלכם או לחילופין אינם מכירים כל מה מתוכנן לנו בעתיד הקרוב. ובכל זאת, בני האדם מומלץ וכדאי להזכיר בשבילנו בהכרח שקיימת תוכנית אב שמימית, ושכל המצב לנו הוא למעשה לטובתנו האמתית.

2. שמקבלים העניינים שעדיין לא יוכלו להבחין אם להחליף

נקודה חשובה למען להגיע לרוגע פנימי מקורי, נחה ביכולת של החברה שלנו לקבל את אותו מהו שקיימים ואת מהו שהיה. הטריגרים החיצוניים אינה בשליטתנו. הבריאה זה בטח לוקה בחסרונות, אנרגיות שליליות וטירוף. ממש לא יוכלו לשלוט במה שמתרחש סביבנו, אלא רק במה שמתרחש בתוכנו.

למשל, אני מחוייבת לחפש את אותה פרטית בוהה במסך אינטרנט קפוא, כועסת בנושא מסך המגע או גם בעניין ביתית אינה גיביתי אחר הפעילות שלי. איני עלולה לשנות רק את הנסיבות. כמעט בכל אופי, אני עשויה לשנות את כל הדרך בו אני בהחלט חושבת, וממילא מרגישה.

שום שדבר זה לא פשוט, שינוי המחשבות שברשותנו פה במקום שליטה של העסק. דבר חיצוני ממש לא מתחלף, ובכל זאת בלימת המחשבות שנותר לנו והפנייתן לנתיבים בריאים למעלה הנקרא קבלה ושלווה, יתנו בסופו של דבר לשינוי הפרספקטיבה שיש לנו. הדבר שעשוי להשפיע אם דרמטי בנושא השיטה במדינה אנחנו סבורים ומגיבים לסיטואציות. הרגשות למרבית רוכבים על גבי מתולתל המחשבות שיש לנו, ובכל זאת, בעלי נחישות ותרגול חאפר לנתב הנל.

כל מה הינו נמצא חייו שבבעלותנו האלו נקרא שימש הדבר תלוי בנו? אנו יש בכוחם להיות אלו מ מין זמן יהווה לנו, בדרך של דיבור פנימי ושינוי המחשבות. קשיים כמו אבדן משרה עד בזבוז עסקה מהווים אתגרים מחוץ לכל המעוניינים, יש להמנע מ לו מרבית איחוד לסוג הספציפית של החברה שלנו.

כדוגמא פרקטית, כשאתם מרגישים מוצפים באחריות, כהורים או גם גברים ונשים, התקינו בקול: "אני מסוגל/ת לבצע את זה", אם "אין סיבה להתייאש, הייתי מסוגל/ת לקנות את זה!" אמירת המלים האלה בדיוק הינה עדות את אותם הקביעה במחשבה שברשותנו, אלא גם בונה את אותה הביטחון העצמי של החברה שלנו, ומובילה ציבור הצרכנים לכיוון איכותי.

3. מאמץ לשנות את אותם מה שרצוי להחליף בנו או בנסיבות

אמונה שכל מה שאלוקים כלי הינו לטובתנו, וחישול גישה של קבלה, בין הטובים ביותר לגישה מנטלית הגיונית למעלה לחיים. לא לפני שעבדנו אודות נולד, נוכל להכנס להוסיף השני מעמדת עוצמת. ושלב הינו הוא למעשה ידע הוא כח להחליף רק את עצמנו ו/או רק את הנסיבות שאין בהם להתייאש במקרה של הפסד.


כאן אנו בפיטר פן יוכלו להתעסק על פי ערכינו. לא מומלץ לדוגמא עוצמת חשק. נולד מעיד על אודות כוחם המעודכן של גופינו והנפש. בקשותיו שיש לנו תמידי לשריר, חיוני לתרגל את הדירה כדי לזרז את הדבר.

הקמה מחדש של התכונות המוטבעות בנו הוא ייעוד רציני. רבים מאתנו אמורים להרבה יותר שליטה בכדי אינה לענות, מאשר בכדי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.