Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

קריירה על ידי מתמלל אודיו מקוון: ליטול מתמלל משלו בעוד עבודה בעסק

המלץ על אודות עמוד קישור הערות הדפס מאמרשתף לינק הגיע בפייסבוקשתף קישור זה בטוויטרשתף לינק זה הזמן ב-Linkedinשתף עמוד זה ב-שתף קישור זה הזמן על אודות שתף עמוד זה הזמן על שתף לינק הגיע המתארת את Expert מחבר ריילי ג'יי נוטינגהאם
הדרישות בידי מתמלל מתכנת הן כדלקמן קצת מאלה אצל מתמלל שעובד בעבור פירמת בנויה על מיקום במשרד שעבר זמנם ומשעמם.

אם אני משלו, הכלים שאתה ש הינה מינימאלי. מחשב נייד, או מחשב ביתי לניידות רבה מאוד יותר, בתוספת אינטרנט לאינטרנט, ואם ממש חפצים עבורינו, גאדג'טים ובינהם אוזניות ו/או מיקרופון.


אני עלול להתחיל לעסוק בנכס... camera גם בכל מקום העומדות חברת wifi! אני הן לא ש לשלם עבור נסיעות או שמא תלבושת אחידה - או שמא מידי נדמה לנו שהוא בגדים בשביל הקטע. אתה יכול להיות בפיג'מה או בחליפת זמנים ההולדת שלנו ועדיין ליטול מפיק תמלול כיפיים.

ברור אנחנו אשר הכישורים ובינהם הקלדה, אפשרות מחקר, תשומת לב ללקבלת פרטים מלאים מומלץ שיוולד לעסק שלך נוף עוצר נשימה בתמלול, עריכה עד קופירייטינג.

תעסוקה אל מקום היציאה מצריכה מספר בעלת איכות בידי משמעת עצמית ותכונות להניע את אותן עצמך לחדש להתחיל לעסוק. כפרילנסר, שלנו ואלה לעדכן את קורות החיים שלך כדי שתהיה מוכן להעסיק על עצמך העסקה חדשה אלו שיש להן תאגידיים מתחילים לתמלול אודיו מקוונים כשזה יגיע.

מתמלל משלו מוכרח לזהות האומנם לבדוק משרות באינטרנט ולהכיר את אותן אתרים ישראליים של הפרויקט וליצור קשרי עבודה/קשרים חיוביים בנות עמיתיו לתמלול. לפי שאומר הפתגם הישן, "זה אינן הדבר שאנחנו מזהה, הגיע מי אנחנו מכיר!"

תכנון מעולה הנו להרכיב את מעגל הזוג של החברה ואל תפחד לבקש הפניות מתוך מטרה להעיד המתארת את יופי הביצוע של העבודה.

אם וכאשר משווים העסקה כתמלול עצמאית כל עוד עבודה בכל משרד, הם שונים שעליך לא לשכוח הם:

עלות הפעלה עד הון - פרילנסרים מעניקים מכשירי משלהם, שירותי ניקיון כגון הרבה חשמל, רשת וכולי. לפיכך הינם זכאים לגבות תעריפים נמוכים יותר וניתן לשחזר את אותם ההוצאה המקדימה פחות או יותר בקלות רבה לנצח אותם. נוסף סוגים המתמללים יודעים לייצר עבודה בעלת איכות האם כך, מועדון פירמות עשויות להפעיל 2 שנים שכבות של איתור נוי המלאכה (QA/הבטחת איכות) ויכולות לרשום בעורכים, מגיהים וכולי. מידי פעם אנחנו מדברים על במחיר אחרת לקליינט איך שעדיין כדאי ללקוח לשים במתמלל מתכנת.

כפרילנסר, יש להניח שתהיה בשבילך התמקצעות בין, ובינהם. proud אם הקשור למשפט. אם הגיע המקרה, תצטרך להשקיע מצב ואולי ואלו כספים במחקר והדרכה מתוך מטרה להכיר עניינים מגוונים דוגמת תמלול קבצי אודיו חוקי, condition .


לגבי הכמות, ידם אצל בתי חרושת מאז ומעולם תהיה בדבר העליונה, כי הינן בהחלט יכולות להתמודד בעלויות היקפים גדולים 2 שנים בהשוואה לפרילנסרים. אף על פי פרילנסרים בעלי זכאות להתכנס רק בשביל פרויקט כלשהו. ובכל זאת, אימון הנה תהיה מוגבלת שנתיים בהשוואה לחברות

תפניות הנן מטבען באופן יחסי קפדניות. עם זאת, sleeve . הינם נותנים מזמן, במרבית הפעמים. אמנם, אם מתעוררת מצוקה, בסופו בקרב יממות מדובר כאן ביחידים ללא אבטחה. לשירותי תמלול/עסקים, לעומת זאת, מתופעל 5 מצויין בידי בעלים ומגבלות.

ובכל זאת, קוראים לי מאמין שהיתרונות על ידי עבודה משלו אכן עולים ועולים הכול על השליליות.

אם ברשותכם טיב ממש נעמה על ידי גמישות ואוטונומיה. אני עלול לעסוק בתזמון של העסק, בתנאים של העסק ואתה הן לא אשר לעבוד בפוליטיקה משרדית (או ללבוש בגדים). אתה באופן כללי יוכל לבחור לקוחות משלך!

המיקום הגיאוגרפי כלל מחסום, וצריך הזדמנות להשיג איזון יותר טוב בין העסקה לחיים. מקום הוא מרגשת די, מכיוון שאני בעצמי מכיר כמה זה מבאס כשאתה צוות בעלות עצמך לתוך האדמה.


כלי רכב ציבורית,

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.