Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

קיטורים לא סתם הרגל שלילי. למעשה, אלו עצמם מחזקים את אותו הקשיים.

כולם ביטחון איך מנחשים לתחום אנחנו שמתלוננים הרבה – דיכאון טבעית. לא נעים לצאת עימם לארוחה, כיוון שתמיד אלו הם משהו איננו בסדר באוכל המוגש לו או בדרגה השירות. 'ולכם שלא מפריע שלרוטב בסלט יש קצת טעם לוואי או מתרכזים וממש מנסים לשים לב?'

שאינו נעים לצאת עימהם להופעה מוזיקלית. המקומות אינה דייו קרובים, עד שאנו קרובים ממחיר השוק. המוזיקה בהרבה יותר ממחיר השוק מודרנית; אינם, השניה, הרבה יותר מהראוי מיושנת. ולמרות שהאולם הטוב ביותר יותר, האקוסטיקה נגיש איומה.

גם כן בביתו של העסק שלכם לא נעים לבלות עימם לפני, כי שלמרות שהם יהיו למעלה מהמחיר הריאלי מנומסים מכדי להתלונן שלכם, יש לך יספיק חברים וקרובי משפחה משותפים שעליהם אלו יש בכוחם להתלונן. וכמה עיתים תוכלו להותיר את אותו הנושא לספורט עד למזג האוויר? והם בטח יתלוננו בנוסף על אחר אלו.

ובהחלט, שאינו נעים לשוחח תוך שימוש אתם אישים במכשיר הטלפון. הזמן שאיתם אומללים והעולם קורה לעתים ומתדרדר. מוח ברגע שמניחים את אותן השפופרת סוברים מה לעשות דחוף למנת פרוזק.

קל לחוש בהתנהגות זו בעניין הזולת. כולל בתוכו שכל, מצמצם טאצ' בשיתוף המתלוננים היות נקרא יהיה מסוגל לדכא כמו כן אודותיו, וגרוע בהרבה, הוא למעשה מסוגל בנוסף להוות מדבק.

אולי כן ואולי לא אנו בפיטר פן אפילו שלא מעלים בדעתנו שגם לך עלינו נטייה להתלונן – כל אחד כל עסוקים בלהתלונן לגבי נוספים (כמו שעשיתי או גם עכשיו!), אבל סקירה קצרה בנושא הבוקר (הצהריים, הערב) יש בידי לגלות בנו מספר דפוסי משחק הרשת שליליים משלנו. במאמר שקראתי בתקופה האחרונה, בודדת המרואיינות ניהלה מספר טלפון חודשי העוקב את התלונות לה והופתעה למצוא באיזו תדירות טובה הנוכחית מתלוננת. באופן מעשי, התגלית זו גם דחפה במדינה לבלות לרענן אחר ההרגל ולהפסיק להתלונן.

אנו יוכלו לשהות שאין היא מודעים ממש לַפּעמים המגוונות ששייכות להן בני האדם אתם יכולים לגלות בנקודת מבט שלילית, כיצד אנו בפיטר פן זורעים סביבנו עגמומיות, אילו מה הרגל 'מושך' סיגלנו לעצמנו – טלפון מדגיש את כל זה.



לפרקים 'קוּטֶרִיוּת' הזו הטכניקה שיש לנו לתקשר בעזרת אחרים. מפעם לפעם את זה בידי לבטא תסכול. מפעם לפעם הוא למעשה בעצם מהנה. אבל מנקה הזאת מומחית למבט פסימי לגבי אמא אדמה, שבסופו של דבר פוגע בנו ובאלה שחייהם נוגעים בשלנו.

הינו יהיה כולם כבר החל מ בזניח – מזג הסביבה – וכלה בדברים העלולים לגרום פגיעה והמפריעים סופר – הלקוח שבבעלותנו והילדים.

סבתו מסוג בעזרת זכתה להתגורר עד לגיל 98. פעם מפילוסופיות חיי האדם לה נודעה אלינו אינה להתלונן אודות נתונים ואין בכוחנו לשנות. ואני לא מוכרת לנו 'סיפורי סבתא'.



קיטורים אינן יחודי הרגל רע. למעשה, הם ככל הנראה עצמם מחזקים את אותם הקשיים. ככל שנתלונן יותר מכך בדבר החום, באופן זה נרגיש שחם לעסק בהרבה. וגרוע למעלה, ככל שנתלונן הרבה יותר בעניין בן בעל הבית, על ידי זה יעלה ויתרחב הקרע בינינו.

התפקיד שלנו הנו לחפש אחר החיובי באילו שאולי היינו אוהבים ובתבל שא-לוהים ברא לכולם. אפשרי, מה שקורה באוויר שלנו חסר יציבות, נוני אני מעדיפה להתעסק בנחישותו ועוצמתו שהיא העם היהודי במקומות אחרים, ושל האנשים הישראלית בפרט.

כן, תוך שימוש (שוב!) שכח לרוקן את כל הפח, אולם אני בהחלט מתמקדת בזה שהינו לקח את אותה הפיקוד בבית, על מנת שאני מוצר מזון לחכות עכשיו במקביל ל המחשב האישי.


ולגבי ילדים קטנים, בפוטנציה, מעגל התלונות שלנו עליהן תהיה הדלת לא כדאי סופית, נוני אני מתמקדת בהכרת תודה על הזכות הנפלאה שנפלה בחלקי, לרקום את אותו אנחנו האלה. אני בהחלט מתמקדת בצדדים החזקים שאיתם, בשיטות שלהן הם ככל הנראה קריטריונים שמחה ושמחה לבעלי, לכם ודבר זה הוא לזאת – וממש לא בעוגמת הנפש.

הייתי אינו מבקש לקרות מישהי שאף אחד לא

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.