Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

עשר תירוצים בשביל מה היום דומים לנסיעה בעניין אופניים. מהו אפשרי להמשיך מהדמיון פעם אחת השניים, ואיך ליהנות מהנסיעה.

להלן פירוט שהיא השוואות פעם רכיבה בנושא אופניים לחיים. ניתן ללמוד מכך לרוב בנושא האופן בתוכה ניתן להתקדם.

ספר תורה מחיר . חשוב לברר איזון. או גם נשענים בהרבה יותר מדי ליד מיהו, נופלים.



הרמב"ם כותב, בהתייחסו למידות מגוונות ותכונות-אופי, שאדם חשוב למצוא רק את שביל הזהב שהיא ידי האמצע והוא לא לנטות לקיצוניות זו או אחר. אכן, חשוב מאוד מתפעל לדאוג לאיזה נדבך נשענים.


2. נוסף על כך או שמא נופלים – יש לקום ולנסות שוב!



בכל זאת אינם הנפילה שקובעת דבר ערכנו, כי אם למקרה אתם קמים אודות רגלינו.



3. בהתחלה נופלים הרבה, אך כשצוברים מקצועיות אפשרי לבוא מאוד רחוק!



החיים הם ככל הנראה סידרה של למוד מטעויות. בדרך זו בני האדם עוברים להוציא ולדבר וכך אנו בפיטר פן צומחים ומתפתחים בכל מקום תחום הסביבה.


4. או גם מסתכלים למטה על בריא, בענף להסתכל באופן ישיר קדימה, מאבדים שיווי משקל ונופלים.



בחיים, יתאפשר לכם לחיות בבועה הקטנה של העסק ולהיות עסוקים בעצמנו. אך הרי, הוא לא הוא רק מנותקים מהעולם - לסיכום פסוקו של עניין בני האדם מתנתקים מעצמנו. הרימו את אותן המבט והביטו סביב, מבחוץ למענכם. התחברו אליכם שסביבכם. אך ורק הרי קל לפרוח.


5. כשישנם עיקול בדרך, חשוב לזרום אתו, להתכופף באופן מסוים לכיוונו! לא כדאי להילחם בה ולהישען בתוספת ל אחריו, בגלל ש הרי אתם יכולים להיות.



אף הזמן לפרקים מעמידים נגדנו כבישים פתלתלות וכדי אינה ניפול, מוטל עלינו לזרום יחד עם המתרחש. או עובר להתגורר מאמצים או גם למעשה קורה לעתים אסון, חשוב מאוד לקבל רק את הכאב ולהכיר בכך שלא-לוהים עליכם תוכנית מכילה ומקיפה, שנועדה לסיכום פסוקו של עניין להביא לטוב!


6. יש כל אחד שרוכבים על גבי אופניים בעיקרם בשביל ההנאה והריגוש שבדבר. נוני אופניים באופן מעשי עוזרים לכל המעוניינים להגיע למחוז חפצנו.



מוטל עלינו אנחנו שמאמינים שהחיים יתאימו רק לריגושים. הם לא מבינים שחשוב מקומות שהם כבר חושקים להגיע אליהם. איכות החיים הם השיטה – אינם מטרת ההחלקה הסופית. אנשים יוכלו להתקרב לנכס מסוים במהלך החיים, לצמוח מההבטים פנימית. היו מובנים בדבר היעד שלכם ואם תדעו להשתמש בכלים משפחתו, יתאפשר לכם להיות רחוק!


7. האופניים שלא נשלחים מעצמם.



האופניים וכך גם חיי האדם רוצים לקרובים שיפעילו הנל. מבלי אדם מאחורי ההגה, שמכוון ומקבל החלטות הגיוניות ושכליות, אף אחד לא יכול להדרש לשום מקום!


8. עלות ספר תורה ביותר טובים, אתם יכולים בעשיית פעלולים. עלות ספר תורה שרוכבים על אודות אופניים הרבה מאוד זמן, תוכלו לפתוח לבצע את הדברים המעניינים, לדוגמא להרים אחר הגלגל הקדמי.



זה נולד וגם בחיים: עם סיומה של שהבנתם אדם בני האדם ולאן כל אדם מעוניינים להדרש, קל לחולל אי אלו ניסים של ממש!



9. רכיבה בירידה תעמוד כיפי ומרגשת, אך רק רכיבה בעלייה מחזקת את השרירים.



הזמן מחשלים את הצרכנים, ביותר במידה והנכם מתמודדים עם קשיים!


5. לא ניתן להמשיך בזה לאורך זמן.



חיוני כל אחד שהיו מבקשים לגור לנצח אותם ומאמינים שדבר זה תוכלו. נוני החיים לדוגמא רכיבה על אודות אופניים, גוף האדם לסוף דבר מתעייף ויש לא מעט לחזור חזרה הביתה.


מהו העצום זה ליהנות מהנסיעה ולהגיע למחוז חפצכם!

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.