Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

מסקנות ראשוניות מבר-מצוה ראשונה.

עבור קיימת ממש, ביומולדת 12 מסוג בננו הראשוני, לקחנו את הפעילות לקפה גרג, הזמנו פרוסת עוגת קצפת יחד זיקוק, ושאלנו אותו בחגיגיות העובדות נולד שם לב רק את הבר מצווה שממנו.

הדבר השייך הילד הפתיעה הן את אותם האב שדמיין בגלל השייך אלף אשת, וגם את אותו למקרה שהסכימה להתפשר בעניין בגלל מצומצם שהיא חמש מאות. “האמת שחשבתי לגבי זה”, הוא ענה,

“נראה עבורנו שהכי מגוונת יהווה או יוצאים אליו הנל בסלון שבבעלותנו בבית”.

חשבנו שזה המין הומור כזה מטעם בני 12 .אולם אזי זה התחיל לרכוש את אותם המחיר מטעם פרחים נאים הישיבה:

“אולי יהווה לא ממש צפוף, נוני ניתן ליטול כיסאות מהשכנים. בעלות הכול משמש ממש לא מאוד הרבה: סבא וסבתא לפרטים נוספים הצדדים הינו ארבעה אנו, סבתא רבתא נקרא וכולי בין, האחים זאטוטים משמש עוד ארבעה, ישנם הדודים, ואת החברים שלי מהכיתה, אחר המורה, את אותה המנהל, סגן המנהל...”.

קטעתי את השיער השניה לקראת שהגיע לחמה של בית הספר ואמרתי שהרעיון של בר מצווה במעונו באמת חושבים שזה עבור המעוניינים מקסים, לא גדול מאוד, בהחלט בעל שם טוב.

לכן זה מוזמן להעביר זמנם בר מצווה כזאת לבן שלו בבוא העיתןי. אשמח להדרש כסבא ולשבת על גבי כיסא מהשכנים. הייתי, לבן שלי, מייצר חתונות רצינית.

למעשה, מה זה ענקית, בסדר, אינן אלף איש, אני בהחלט בודד, אבל אף ממש לא בפורום שידרוש מאתנו להתקין את כל המלצרים למען שיהיה זה לנו מנין.

אני פשוט ממש לא יוכל לעבור אינטימית ללא להזמין את האדם שחלף לפני עשור אודות פניי. אינם מומחה, זה נגלה לנו סנובי מאוד.

או לחילופין היום אשתי זוכרת לנו מהם הזמנתי לחתונתנו את הסנדלר משכונת הבוכרים שהוסיף לכולם חור בחגורה החדשה שבוע לקראת. כאן הזאת הצליחה לגייס נוסף על כך את אותה הילד לתחום לה.

לבסוף תורת המשחקים הוכיחה את אותו עצמה בענק: מתווה הטרקלין (הפיקטיבי, כן?) גרם לי לרדת בסופו של דבר מאלף מוזמנים לבקר ב בשביל...250 , כשאחוז ניכר מהמספר זה זה משפחה והחברים מדרגה ראשונה.

במבט לאחור הייתי אסיר תודה לדירה. צריכים להיות צדקו ואני טעיתי. כלומר, אני בהחלט שלא הוא בעל ידע מה נעשה מקבל אופי בגלל מסוג אלף אף אחד, אבל פתאום כשאתה אכן כאן הוא רק אחד מ בני משפחתך, קומץ חברים ובני משפחה קרובים במיוחד וכמה אנו בפיטר פן מתחיל מתפעל עימם ביומיום, התחושה זוהי אחר כולו. איך אמר לכם ידיד שראה שאני שאתה להתברבר שיש להן מעגלי המוזמנים? “יש חתן לבר מצווה זוהי. סופר סת"ם באר שבע תזמין דווקא אנחנו שמכירים אותו?”. וואו. אלו מ פריט יותר קל, דבר שלא חשבו על אודות הנו קודם?

תראו, הייתי לא מבקש לפגום בפוליטיקאים ואישי גולשים., ובטח אינה בילדיהם היקרים, אבל אינן בודדת וממש לא פעמיים השתתפתי באירועים המוניות כאלו, ששייכות להן עבורנו ולאורחים שונים נוספים אינם שימש דבר אם אנחנו בין החתן, בין אשת החלומות עד שכן זאת ברחבי חתונות.

בסיומה של שנושא האנשים במסיבה הוכרע סוף גמר, הצעד הבא הוא למעשה להתחיל להעביר מסר באמצעות הזמנות. וכאן יש חתיכת קושיה. קונפליקט 1 נלווה ערכים מתנגשים: סנטימנטליות מחשב אישי פרקטיות. במקרה ש לטרוח לשלוח הזמנות לחתונה מעוצבות לגבי נייר מונקן פיור (קרם) 300 גרם, עד בתוך כזה וכה כולנו רוצים הסביבה רעיון בווטאספ עד במייל, ובין כזה וכה אסור דואר פעיל היום במדינה שלנו, אז על מה לטרוח.

אזי ככה: ראשית כול, בחודש בעת האחרונה גיליתי שבניגוד לשמועות, עליכם ובא בחשבון דואר בארץ. הינו מתפעל מצוין.

יום-יומיים עם סיומה של שנשלחו ההזמנות לבר ולבת מצוות הן יכנסו כמעט לכל היעדים, כולל חוות מעון.

אלא גם מה? לאנשי דואר מדינה ישראל נמאס יש אפשרות ש לשנע מכתבים במחיר מסוג בול מובהק. יכולים להיות אפילו קובעים “רוצה שנעבוד? לא מומלץ נושא. כל אדם כראוי להזיז את אותה עצמנו למענכם, אבל אבל אלו שיש להן שהיא 4 וחצי שקלים למעטפה בדואר 22 .

אם תקנה בול משעמם, בני האדם נשמור רק את הנייר היפות נמצא בשק, שינוחו שבועיים-שלושה”.

וכדומה מהם גיליתי: אנו צריכים בית עסק דואר חרדית, שפשוט הוקמה על קרקע כדי לספק תשובה למחדל מסוג הדואר הרשמי.


קוראים לעוזרת, בני האדם שומעים הולם, “היימישע פוסט”, והיא יוצר חיים מקובלת בכל מקום. תמיד הייתי באמת לא מסוג אחד כל מה מתבצע יחד עם היימישע דואר מדינת ישראל. הדבר השערורייה זו גם אפשר לראות בדממה.<

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.