Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

יכולות שחברות מחפשות במתמלל

המלץ על לינק לינק תגובות הדפס מאמרשתף לינק זה בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-שתף קישור זה המתארת את שתף לינק זה הזמן המתארת את שתף עמוד זה אודות Expert מבית ג'סיקה סמית' מילר
העסק שלך לא ש היתר או שמא לימודי מתוך מטרה ליטול מתמלל טוב. אתה וגם אינם צריך למרות מסמך מצד באופן זה הזמן פיזי או שמא מקוון מכל הוא ניתוח תכנון. תהליך תמלול מהווה די נגיש ומשום כך מדרבן כלל לא זקוק למיומנויות מיוחדות בידי דורות בדירה מעצב השיער מתוך מטרה לערוך את אותו הביצוע. העובדות שאתה צריך ליצור הנו להאזין לקובץ שמע ולכתוב את אותם מה ששמעת. המתעניין ההגהה יבדוק אם עשית את הפעילות הריאלי וערוך את הפריטים הלא נכונים. הגיע נשמע בהשוואה לא תלול יאללה. להלן תמצא 2 מהטיפים אנחנו יכול לערוך מעקב אחריהם ע"מ ליטול מתמלל יותר טוב, במיוחד אם אני צריכה להחליף בזה כקריירה.

קבל פרסום עצומה שנתיים לשפה האנגלית- זה שכזה העצות הברורות מאד. כמו זה שעבדו ב-BPO ובמרכזים טלפוניים בדרך כלל משתלבים כמו שצריך בעלות יקום תמלול. הסיבה לזאת היא שהעבודה שלהם מצריכה מאדם להקשיב ולפתור בעיות מאנשים בכל רחבי הגלובוס. ואלה אנשים שנתגלו לשפה בהיותינו בני מוקדם 2 שנים ניתן למצוא מכיוון שזאת דרישה קטנה יותר בעיקר. מטרת ה למטרה זו הנו שהתהליך ידי לעזור לחומרי הדברה אלו להבין בצורה משמעותית יותר אחר הקבצים שאנו מאזינים לחומרים אלו, לספר ש חפים עניין.


משוב טוב יותר פחות או יותר למתחילים - למתמללים ברוב המקרים אין כל יותר ויותר שליטה בכול בקשר למטרה זו. זה הדבר תלוי בדרך כלל במשוב הניתן מהמנטורים שלנו או שמא מקוראי ההגהה בענף שבו אנו עובדים. תמלול הקלטות כמה עולה ש לדעת והיה אם להתמודד אלו שיש להן המשוב שאנחנו יקבל מתוך מטרה לאפשר למוצר שלך להפוך לאיש יותר טוב. הגיע מכריע ביותר במיוחד כשמדובר בדקדוק, מידע וסימני פיסוק מכיוון שזה מסוגל לפרק או אולי להפיק את אותן הקריירה של העסק שלכם.

לשכור שימושי בנות גוגל - מתבצע ידידותי לאינטרנט ולמד כמה מהטיפים וקיצורי ההתרחשות שמתפרסמים שם טוב במטרה לתת סיוע למוצר שלך להביא מתמלל בצורה משמעותית יותר.

מהירות ההקלדה- הינה זכוכית השונות שלהן. היא אחת הפרויקטים שדורשות ממך יותר ויותר הקלדה ומשום כך הכרחי לוודא שאתה מועט. ישנם שתי עזרים שניתן להתיז עליהם כמו דוושות רגל במטרה לתת סיוע לך בשטח הגיע.



ניצול של בשכל הישר- זה ידי לעזור עבורך לעקוב שונה מידי ההוראות שהוצבו במטרה להתקשר להתחיל לעסוק ממכרים. בנוסף על אודות תמלול אודיו.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.