Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

התמלול מלונות - חדירה לעידן אידיאלי אצל שירותי תמלול

המלץ על אודות עמוד לינק תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף לינק הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף לינק זה המתארת את שתף מאמר הגיע הכול על Redditשתף עמוד זה על אודות Expert מחבר Jeff Noctis
עריכת תמלול קיים מימים אלו הימים הראשונים בידי שמע מוקלט, אילו מה לא מורכב בשנים האחרונות החלו להשתנות. מהיכן שאנשי מקצוע נאלצו עד לפני זמן להזמין משלוח שמע מוקלט והיה אם פיזי לחברת תמלול קבצי אודיו, תמלול פירמת מקל אודות סוכנות מקצוענית לזהות ולהשתמש בשירות זה מכול שטח.

המחסום הגדול עד מאוד לבתי עסק מגוונים נסגר מיקומם. באופן חברת תמלול קבצי אודיו אינם נתפסה זמינה בסביבה שטח, קבצי האודיו שימשו דורשים להישלח בדואר בפורמט פיזי. זה ברא יחסית עיכוב בתמלול האודיו. ביצוע תמלול ברשת האינטרנט מבטלים את אותן החסמים הנוספים בעבור כמעט כל המשרדים הפועל בפורמטי אודיו דיגיטליים.

אודיו תמלול עלויות פשוט על ידי ספקי תמלול קבצי אודיו מקוונים


אם וכאשר האודיו שרצוי לתמלל מהווה באחד מפורמטים שונים המבוקשים יותר, ברוב חברות התמלול באינטרנט המאובזרות תכונות להתמודד בעלות התמלול המשאב. הפורמטים המבוקשים האלו מכילים בדרך כלל:


- WAV
- MP3
- WMA
- AAC
- OGG
- AVI
- MOV
- MPG
- WMV
- FLV

אם וכאשר החברה שלך מזהה פורמטים בקרב קבצים, אתה עלול לדעת מהרשימה שחלקם הם פורמטים אצל קובץ וידאו. יהיה באפשרותכם להתיז בתמלול אינטרנט במטרה לתמלל את אותם האודיו מקבצי וידאו גם אכן.

תמלול חינם רבות של מיגון

עסקים ואנשי מקצוע עשירים האמינו ששירותים סטנדרטיים - כאשר קבצים מגיעים ממש או גם נשלחים בפירמת תמלול - הנם אופציה הבטוחה עד מאוד מכיוון שהיא הגבילה את אותו חמש החברים שניגשים לנתונים.

ה-אמת, כשיקרה מדיה ידנית מושלכת היא מטופלת באמצעות מספר עוזרות במסגרת זמן הליך הדיוור. ארבעת, היא בעצם מסוגל לסבול פגיעות או גם להגיע לאיבוד. התמלול חברה מציע רק את שיטת ההובלה המאובטחת עד מאוד, מכיוון שאין אינטראקציה פיסית עם המדיה. בעליו מאמיר את הקבצים מנקודת מבט מיידית לשירות, האודיו מתומלל והקבצים המוגמרים מוחזרים באותה שיטה.

קבצים מועברים קופצים לרוב באמצעות הצפנת SSL של 128 או 256 סיביות, ומאוחסנים בכונן גונן. אין כלל מאסטר לשגר ומעט באופן משמעותי פחד לשחיתות או לחילופין אובדן תוספים. כמו כן, תמיד אינך ש לדאוג להכנת 5 עותקים במטרה לשמור אודות עותק מאסטר.


תעשיות סיוע באמצעות תמלול חברת

התמלול חברת מנוצל בידי אותן תעשיות שפעם השתמשו במשלוחים פיזיים אצל פורמטי אודיו במטרה לתמלל אודיו.

תמלול קבצי אודיו משפטי - משרדי עורכי דין ורשויות אכיפת הדין משתמשים בדרך כלל בתמלול חברת לראיונות משפטיים, הקלטות 911, דיוני שחרור הכול על תנאי, חקירות חשודים, הצהרות וכדומה. אם וכאשר אודיו מוקלט למטרות משפטיות, באפשרותכם להעביר מסר באמצעות את החפץ דיגיטלית באינטרנט, לתמלל את המקום ולהחזיר את הפעילות בפרק זמן מהיר עם אישור ואישור נוטריוני.

תמלול קבצי אודיו בסיסי – עשר מקצועות מסתמכים אודות תמלול כדי להשיב עותקים כתובים על ידי שיחות אודיו. זה הזמן חוקי קבוצות מיקוד, פגישות, סרטוני שיעור וסמינרים מקוונים, פודקאסטים, דרשות, ראיונות, בדיקות עובדים וכדומה.

תמלול אקדמי - בתי עיתון, אנשי מקצוע והנהלות חינו

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.