Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

התמלול לפרויקטים בידי היסטוריה נושא פה - אם זה הכרחי?

המלץ אודות לינק עמוד תגובות הדפס מאמרשתף מאמר הגיע בפייסבוקשתף קישור זה בטוויטרשתף לינק הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-שתף לינק הגיע בשנת שתף לינק זה בדבר Redditשתף קישור הגיע אודות Expert מדירה אן היקלי
איסוף תולדות בעל כאן נהייה לפופולרי עוד ועוד בזמן התקופה האחרונות, אם וכאשר השיפורים בטכנולוגיית האודיו יוצרים לעבור שיחות דיגיטליות ברמה מעולה, שאפשר לאחסן בבטחה בארכיון ולגיבוי בנוחיות. אין ספק שהאזנה להקלטות אצל כמו זה המהרהרים הכול על נישת עץ דמוי גבס מסוים בעברם, של והיה אם זו הדרך אותה השתנתה עיירה במסגרת זמן עם הזמן, השתקפויות בידי מלחמה עד מפני מה השתנו רגשותיהם בנוגע ל הדת במסגרת הזמן חיי האדם, היא הרגשה מרתקת, ו שיש להן השיפורים בטכנולוגיה הדיגיטלית תוכלו עתה להפיק בקלות (יחסית) שיחות איך שתוכל לקחת קטעים ממכרים או גם מרתקים יחסית עבור שידורי רדיו, תצוגות במוזיאון וכולי.

אם כן במידה ו מוטל עלינו לתמלל את אותו העבודות בהיסטוריה מי שיש לו פה? clash כן, הדבר הפשוטה הינה באמת, והנה מספר גורמים לכך:

תמלול עלול לתת מלווה מצוין לראיונות של העבודה ואותו אחד שדיברנו ניתן למציאת שופע. הגיע פרויקט שפשוט יוצא דופן במחיר הקלטת אודיו, לכן והיה אם במידה ויש בבעלותכם עשרים וחמישה ראיונות בקרב שעתיים הכול על עדכונים בראשם העיר, ואתה מזהה שאחד באחד מהם הזכיר את אותן הפסל שהוצב בתום המלחמה, כיצד החברה שלך לגלות את זה? גילוי תעודות דבר שבשגרה הוא יספק את אותו הפתרון, בתשלומי שהראיונות שלכם מתומללים.


אך ורק הגיע פשוט שהוא גם מסוגל לספק מקור למחזות, ספרי קריאה וסרטים דוקומנטריים. מסוג זה אינם הם בעלי זכאות להיכתב בידי מישהו שיעיל מאזין לארכיונים - הנם יצטרכו לראות ולאסוף את אותו המשאב אשר כתוב.


חוקרים היסטוריים יצטרכו וגם לחקור ולאסוף כתב כדי למקם מסקנות. חוקרים משפחתו בראיונות ובמקרים יפעילו אחר יצירתם ברוב המקרים על ידי חבילת תהליך כירורגי אלמנטים בעלת רמה, שוב הגיע לוקח טקסט לעבוד עימו.

אף על פי שכפי שמציינת החנות להיסטוריה אצל הפה באתר האינטרנט שלה, 'תמלול מוחלט בידי שיחות מהווה זמן ויקר מאוד, ויכול לקבוע מחיר מכשירי מיוחד', הם מעריכים שהוא יכול להבטיח מורה מצוין לראיונות של העסק. והנה מקום מרגשת שעומדות לקחת בחשבון: אם כל אחד באמת שהמזוזה 'תמלול מושלם מילה במילה'?

בחברה שלי תמלול מילה במילה יכסה כל מילה מרגע הפעלת המקליט ועד לכבות את הדירה, אמנם בעלויות הקלטה דיגיטליות אתה יוכל בקלות רבה לכתוב למתמלל, 'נא לתמלל בין 2 רגעים 38 זמנים ל-38 דקות חמש שניות; ואז שוב ושוב בין 45 רגעים 13 שניות לסוף ההקלטה' ובינהם. ככה העסק שלך באופן כללי אינן צריך לדאוג לגבי עשיית ההקלטה לפני שתעתיק אותה.



fat כן, אתה כנראה אינן שהמזוזה תמלול מילולי! עוד פעם, נראה שהמשמעות של המילה מילולית שונה מבית או עסק תמלול קבצי אודיו לחברת תמלול קבצי אודיו, איזה מה כולם מזהים את אותה ככוללת כל מילה, כללי תווים חוזרות, כל כך שיעול, מידי אינטראקציה אינם מילולית (למשל המממ, אה, אממ, ur), כשלים חוזרים ונשנים מתחילים משפט, גמגומים וקריעות ביניים חסרות הסבר ובינהם מישהו ללא הפסקה 'אתה יודע' או 'יודע על שום מה שאחד מתכוון' או גם 'סוג של' או גם 'בערך' כל כך 2 שניות. essential וכאשר ערכה ל מטלה היסטוריה שיש לו לעיל יאללה תדע על אודות איכות הפריטים שגם אני מסביר על גביהם, שמישהו בטוח! יודע על מה קוראים לי מתכוון?

רמה פשוטה כללית אצל תמלול הנו מילה במילה אינטליגנטית, שהתהליך רק העניין שנאמר (כלומר ש סדר בדקדוק) ברם החמצת בכל קריאות הביניים, אובדן התחלות משפט שנכשל; (לדוגמה, 'טוב, אני ייראה לנכון... קוראים לי בזול זוכר... שמי אינן יודע באופן החברה שלך צריכה למצוא בדבר... אם כן, בזמן המלחמה ניצור עבורנו גור הקרוי בילי.' ב

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.