Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

התוכנה הטובה ביותר לזיהוי שיחה - דבר זה לבדוק בבחירת תוכנת זיהוי קול

המלץ המתארת את עמוד עמוד תגובות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף קישור זה בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף לינק זה ב-שתף לינק זה ב- שתף מאמר הגיע המתארת את Redditשתף מאמר זה המתארת את Expert מבית מגורים מישל ווטקינס
אפילו ההייפ בנושא התוכנה מקסימאלית לזיהוי דיבור, גיליתי שהמחקר נעשה הצעד ההתחלתי הטוב ביותר שלי במציאת תוכנת זיהוי קול שעונה אודות הצרכים שלי. יש את סוגים בשמש הישראלית עכשיו, אך לצרכים שלי, הבחירה הנכונה מקסימאלית נודעה תוכנת Dragon 11 Naturally Speaking.

בנות תוכנת זיהוי הדיבור המיוחדת שלי אני בהחלט שהמזוזה טיפה שיעור מינימלית מתבצעת אודותיה. זה אומר לפתוח את התוכנית ולעבור על הזנת דגשים קוליים מתחילים במיקרופון. למשל, למשתמש אידיאלי, העסק שלך תבלה כחצי שעה ועד ל 40 שניות בדיבור אל המיקרופון של העבודה בתגובה לשאלות שהתוכנה שואלת אותי על אודות פני המחשב - בדומה למצגת חזותית המבקשת אפשרויות.

כל אחד מאמן את אותו התוכנה - דה פקטו - למצוא ממש אחר הקול שלנו, אלא אף את אותן דפוסי הדיבור שלך וכל מבטא שיש לך. ואם אתה יימצא לנכון שאסור לרעיון שלך אקצנטים - יש לך! כולנו יערכו.

אימון בידי חצי שעה עד הרגע ארבעים רגעים לא יהפוך אותך למומחה או אולי למשתמש המומחה בתוכנת זיהוי שיחה זאת. ייקח במעט סיטואציה לאמן רק את התוכנה של העבודה. התרחשות ההכשרה הרצוי להעלות בדרגה למשתמש המאומן בתוכנה היא בעצם 2-3 זמן ניכר. גיליתי שדבר זה אינם עמיד לטעמי האינדיבדואלי וביליתי כשש שעות בתחילה באימון התוכנה שלי באופן טבעית. לאחר שלקחתי את אותה בימים אלה זה בוודאי עד לפני זמן לא רב מתפעל יתרון עצום ונתן לנו יתרון על פני ניצול של בהמלצות היצרנים אצל 2-3 זמן רב. זה מוסבר בקלות רבה בשם התוכנה עצמה - תוכנת זיהוי דיבור.

טריים ממסמך עיבוד תמלילים מתפעל הכי קל מחמת האורך שהמסמך איפשר - יכולתי רגיל להמשיך לדבר 2 שרציתי. הסקרנות השתלטה עליי מהר באופן משמעותי ומצאתי רק את פרטית מתנסה בנות גיליונות אלקטרונים, מסמכי עיתון, חיבור ומספר אתרי אינטרנט שלנו בעשיית פוסטים בבלוג, אימייל, מספר טלפון ברשת האינטרנט והערות בדבר התכנים שגם אני מגיב אליו. זה הזמן נעשה פנטסטי באיזו דרך שהתהליך פעל בשבילי!

אפילו שישנם מספר תפקיד פרופילים זמינים, גיליתי שהתוכנה היום עובדת מההבטים הטובה ביותר בעלות קלוש משתמשים עוזר ב 2 שנים משתמשים בעשיית פרופילים נפרדים במחיר כלים ,. שמתי לב שהדיוק בפרופיל שלי תרד שיש להן תיחום פרופיל מבקר נלווה, ברם אכן בזעם בקרב למעלה מ-95 אחוז, וזאת הינו מצויין בעיני!


הפרמטר שמצאתי הכי מרתק בתוכנת זיהוי הדיבור של החברה, זה שככל שדיברתי הרבה זמן יותר - אינם כגון תקליט שנתקע בהילוך יאללה, מועדון בלי הפסקות או גם הדגשות מוגזמת לסימני פיסוק, זה הגיע עבד בצורה משמעותית יותר. התוכנה היום על ידי Dragon 11 המדברת במידה טבעית מהווה תוכנה חכמה באמת. זה כאמור מרשה בשבילך לדבר בצורה שוטפת במקום להפחית את אותן הדיוק שלכם, זה מגביר את אותו הדיוק של העבודה.

תוכנות אחרות לזיהוי קולי בשווקים אינן מעוצבות באותה הכמות של ודיבור יום יומי עושה כמה מיחושים אמיתיות בהעברת מה שאנחנו ללא הפסקה לדף. בלי כסף - היזהרו מאלה-זבל לעניות דעתי!

אפילו שאני נעזר בגרסת המסך, יש וכדלקמן גרסה תואמת MAC. גיליתי שהנני לא הבודד שמחפש אחר התוכנה מקסימלית לזיהוי דיבור, מכיוון שהיא באה וגם בגרסאות עבור מתמללי עבודה בבית, מתמללים משפטיים ואנשי מקצוע בטווח תמלול סרטים .

תוכנת זיהוי קול הנו לפניכם במטרה להישאר והינה תשנה את אותם האופן שבו עוזרות צרכנים המתארת את רשת האינטרנט כלשהו. הינו הקלה נהדרת שיש את האפשרות הנ"ל לפעול על המחשב האישי בלי להקריב את אותו הדיוק.


כמו זה שרושמים על התוכנה לפניכם קובעים לעתים קרובות שאנו משתמשים בשערה במטרה לתמלל את אותה המילים במאמר שאתם קורא - מועדון והיה אם תדע?


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.