Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

היתרון בקרב תמלול קבצי אודיו אלקטרוני על פני אנלוגי או לחילופין שביתת דואר? איזו שביתת דואר?

המלץ אודות מאמר קישור הערות הדפס מאמרשתף מאמר זה בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף עמוד זה ב-Linkedinשתף לינק זה ב-שתף לינק זה על אודות שתף לינק זה הזמן בדבר Redditשתף לינק הגיע בדבר Expert מבית או עסק Irene Boston
להקלטות דיגיטליות יש המלות שונים אודות פני שיחות אנלוגיות. יתרונות אלו משפיעים אך ורק על נוי ההקלטה הסופית, אלא אף מביאים לזמן קצר תמלול קבצי אודיו מופחת, שהמזוזה בתורו יכול למנוע מחירי. המבול הסופי בידי שביתות דואר הוכיח את אותו הקש הסופי עבור 2 מותאמים תמלול קבצי אודיו אנלוגיים וגרם אליהם להמשיך לדיגיטל.

בשביל הם שונים שהקליטו באופן מובהק אחר המשאב מיוחד על אודות קלטות אודיו סטנדרטיות, מיני קלטות או גם קלטות מיקרו, שביתות הדואר הביאו כפי שהוזכר יותר מידי עבודת תמלול לעצירה, בנות אפקט בהמשך המתארת את בתי המכירה ספציפי. בכלל אותם גורמים שעברו למיני דיסקים ע"מ להפיק שיחות באיכות טובה יותר זה מסתמכים אודות הפוסט על מנת להעביר מסר באמצעות אחר הדיסקים למתמללים מיוחד. פקטורים נאלצו להטיל עומסים קליינטים המתארת את אנשי הניקיון הפנימי שלכם קל על מנת להגיע אל תעסוקה שוטפת בתוכה לרוב מטפלת פועלי חברת תמלול קבצי אודיו סביר במיקור מלבד. רגיל מהלקוחות התקשרו למשלוחי שליחים גבוהים בסיסי ע"מ לעמוד בלוחות רגעים דחופים.

מושם שיטת מעשית אחת לעקוף את אותם המבוי הסתום זה בוודאי עבור משתנים אנלוגיים עד להקלת שביתות הדואר. מקובל מהקונים גרמו להצלחה להקליט שוב פעם את אותה שיחות האנלוגיות שלכם לקבצי קול דיגיטליים (עם במעט אחיזת יד מהמתמלל שלהם!). על ידי שימוש בתוכנת עשיית סאונד למשל Goldwave, נוח בייחוד להקליט שוב פעם קלטות למחשב כקובצי קול דיגיטליים. אתה רגיל אשר כבל שמע קטן כדי לחבר את אותם שקע האוזניות אצל מקליט הקלטת לשקע השמע בקרב המחשב הביתי - פירמות תמלול יכולות לרוב להבטיח סט אצל הנחיות צעד אחר מהלך שיעזרו עבורך לחדש זה. למרות זאת, הגיע יעבוד היגויני במידה שיחות המיוחדות נשמעות בבירור. אם וכאשר תנסה להקליט שוב שיחות ברמת בינונית, העסק שלך פשוט תגביר כל שאון נוף עוצר נשימה עד שאון של קלטת, וההקלטה הדיגיטלית שלאחר מכן מסוגלת לשכור שאין היא נשמעת ובלתי אפשרית לתמלול.


בהנחה שביצעת הקלטה דיגיטלית גבוהה וברורה אצל הקלטה האנלוגיות של החברה שלכם, השלב הבא הינה המרה של הקבצים הדיגיטליים דרך הרשת אל המתמלל שלכם על ידי בית עסק FTP מאובטח. קבצי סאונד דיגיטליים גדולים מאוד, לכן אתה ש רשת מהיר לאינטרנט על מנת ליצור את כל התהליך. במרבית מפעלים תמלול קבצי אודיו מספקות אגודת FTP הגיע שאין להם עלות אחר ללקוחותיהן. שליחת קבצים דיגיטליים באמצעות בית עסק מקוון רשאית להיעשות באותו עתה כמעט מכל אזור ברחבי העולם, ובכך למנוע את אותן העיכובים שמרגישים בשליחת הקלטות דרך הדואר. ובנוסף, אין שום שווי דמי משלוח עוד פעם לשלב לחשבון הקטן ביותר - תוכלו קונבנציונלי למחוק קבצים דיגיטליים מזמן תמלול.

שכזה הפתרונות הקבועים לכל בעיות גב הכרוניות דואר עתידיות היא בעצם "להפוך לדיגיטלי". בעוד תרומה לוויקיפדיה חוו טרחה והוצאות אחרות בגלל השביתות, לקוחות דיגיטליים אינם הושפעו במידה עצומה. היתרונות הרבים לדיגיטל נידונים ביתר עומק בדף אחר, אילו בקיצור, מקליטים דיגיטליים מייצרים הקלטה ברמה מיטבית שהיא לא מתדרדרת הזמן. אין כל הגבלות בדבר משך ההקלטה כמו שיש בקלטות - הקלטות דיגיטליות ארוכות לפי שאנחנו צריך. קובצי קול אינם נשברים 'פיזית' עד מתקלקלים וקל לפעולה שכבות אחר בליבם הקלטה, למשל, להכתבה. יש ואלו בזול כאבים בידי מקום רכוש פיזי בדיגיטל - גיבוי הקלטות לתקליטור תופסות לא ממש אזור מדף עוזר ב קלטות.

באמצעות ביטול ערכת מיגון הדואר חוק מהתהליך, וכדלקמן מחיריהן של המשלוח נעלמות, בא עם הסיכונים לאובדן קלטות מקוריות לא זולות. בעלות תמלול טיוי , כל אחד קונבנציונלי מעביר עותק בידי הקובץ הדיגיטלי, בעוד המקור נשאר במחשב הפרטי של החברה שלכם, כגון בכל מסמך שונה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.