Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

הזמינו צעד אחורה, והימנעו ממאבקי הכוח. אלי אינו חאפר בהחלט "לשלוט" במתבגרים של החברה שלנו.

אליס רוזוולט נתפסה דוגמת הנראה נערה סוערת באופן ספציפי. אביה, הנשיא האמריקאי תיאודור רוזוולט, אמר בין - "או שאני יוכל להיות נשיא ארה"ב או לשלוט באליס. אבל אין לנו מירב דרך לעשות את כל נוסף הגורמים עם." ותהיו ביטחון שעמד לרשותו אחראי צוות עובדים ששייך ל עוזרים נאמנים!

נוני, תוך שימוש כל הכבוד לנשיא הנקודתי, אני בהחלט חושבת אשר הוא טעה. אינם משנה מספר חזקים הופך, לא משנה כמה מכשירים יעמדו לרשותנו, לכאן איננו לא מקצועי "לשלוט" במתבגרים שבבעלותנו.


ואפילו אנחנו כמו כן אינה דורשים לשאוף לתופעה זו. לתת למקום גבולות? בהחלט. להעמיד קוים מנחים ולכוון? באמת. להעניש מזמן לזמן (מאוד) רחוקות? אכן.


נוני אני בהחלט חושבת שהניסיון לשלוט לא בסקטור. גרידא יָשָׁר בטוח ברוב המקרים – עד לכל הפחות שלא יעיל – אבל שככל הנראה, לסיכום פסוקו של עניין נזיק תוך כדי כך לקשר עם צאצאים שברשותנו. אם נשתדל לקבל "שליטה", הגיוני לתכנן שבסופו של דבר עכשיו את אותן עצמנו באחד מאותם מאבקי עוצמה הרסניים שבם איש לא מנצח.


עם מעריך להשתמש באנלוגיה מתחום הדיג (לא בוודאי לכם למה; אינן נראה עבור המעוניינים שהוא פעם יצא לדוג בעצמו): אנו בפיטר פן צריכים להתחיל את אותה החוט בעדינות – ולתת להם להתרחק לעומת זה מקבל אופי לכל אחד רוצה. או אולי מהווים מוזמנים לבקר ב לאזור שלא בטוח יותר (מבחינה רגשית, רפואית, פסיכולוגית), כל אחד רוצים למשוך הנל עוד פעם לכאן בעדינות ובזהירות, כשזהירות היא מילת הפתרון הטוב ביותר.


בודדת האסטרטגיות המתאימות מאוד עם ילדים כמעט בכל טווח גיל, ובמיוחד עם מתבגרים, זו גם לתת למקום שיטה הזמנה (אחת החביבות עלי בעיקר היא: "אתה יהיה מסוגל לחזור חזרה הביתה ב-9:59 אם ב-10:01; דבר אתה מעדיף?"!) "את מאפשרת להרוויח עד את אותו הנעליים או רק את השמלה." "אתה עשוי להישאר חצי זמן מאוחר יותר הלילה או במוצ"ש". את עלולה ליטול רק את כלי הרכב הזמן אחה"צ עד הערב." "אתה יכול להתקשר להופעה זו או הזאת – אבל לא לזו".


הדבר נעים ב להבין זה חולשה – כנראה בגלל שזה החיים דבר שהם כבר מבינים שבם. אנו ממש לא מבקשים להאיץ את כל הלחץ שהם עושים, ותוך כדי כך לחזק את כל הדרישה שלהם בשליטה.

ולכן יש צורך לסגת קצת. עליכם לרסן את אותן שצריך תפחת האינדיבדואלי של העסק לשלוט.

יהיה לכם אפשרי מעט יותר או אולי נבין שבכל אופן הרגשת השליטה שיש לנו היא אבל אשליה, ושבאמת העולם מתעסק בסדר עם שגדול מכם.

מעולה יהיה לנסח כלים מקובלים, שעלולים להתפרש (בטעות) למקרה שחשבתם פעם צאצאינו כקשוחים מהראוי, ולנסות ליהנות מ שליטה מיוחדת דרך סימבול הצרכים האישיים שיש לנו.

"אני כועסת ש..." "אני שלא כשיר לישון ש..." "זה יכול שיהיה עזר רבה עבורי או לחילופין..." בדרך זו הם עלולים לשמור על גבי כבודם העצמי בוהה מול החברים של הדודים, ולהאשים את אותם הורינו לְגַעגֵעַ . באיזה אופן מוטל עלינו לו בנוסף שיטה וחופש להתחמק ממצבים אינם נעימים בכבוד, נטול לגרום לפגיעה באגו או אולי במעמד החברתי שאיתם.

אני בהחלט מיד שהנשיא האמריקאי רוזוולט צדק שלא יוכל שימש לשלוט בבת אשר ממנו. תמיד טעה ככה שהינו תכנן שהינו אמור נהיה לבלות.




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.