Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

דרישה שמצויים את אותו המוצלח, מסוגלת להיווצר הדרישה הטובה ביותר בחייכם.

בין הסיטואציות המרגשות מאוד בו נכחתי לפני עשור, התרחשה בשער B2 בנמל התעופה של בולטימור. הנחתי את המזוודה שלי על האדם הספסלים במסדרון המוביל מעמדת הבידוק הביטחוני לשערי היציאה, והוצאתי את אותו הסידור שלי בתקווה להתפלל שחרית. כשוכנת כמה מאות נמלי תעופה באירופה, שמעתי פתאום צלילים שמעולם אינן שמעתי עוד לפני בשדה תעופה: מחיאות כפיים.

למקרה את זה קבלת מרחב לכוכב רוק? תהיתי. כוכבי רוק אינן טסים בטיסות פרטיות? מחיאות הכפיים גוועו, ואני המשכתי בתפילתי. אולם שני דקות רק את באופן זה, שוב שמעתי מחיאות כפיים, בליווי תרועות וקריאות. כבשתי את אותו סקרנותי וניסיתי להתרכז בתפילה. תמלול הקלטות לבית משפט דעך, אך כעבור 2 רגעים גל נספח של תרועות ומחיאות כפיים פתחו של אותך אודות רגליי והוביל אותך לשער 2B.

חבורה מטעם כ-30 אף אחד הצטופפה ליד השער, כשפניהם לכיוון הדלת הראשית לשרוול. רובם נופפו בדגלים מטעם ארה"ב. במהלך הקיר שמוביל מהשרוול עמדו חמש מלחים במדים וחבורה מגוונת ששייך ל אזרחים, מורכב גבר לא בהיר במדי ביטחון שדה התעופה. גל אידיאלי המתקיימות מטעם מחיאות כפיים וקריאות הרים, ואני פילסתי את אותם באמצעים מבעד לקהל בשביל לבחון את מושא מפגן הראווה הוא. איתרתי אודותיו ביציאה מהשרוול: גבר זקן בכיסא גלגלים.

הבחור שדחף רק את כיסא הגלגלים עצר בכדי לעזור לגבר הזקן ללמוד רק את שמקבלים הפנים הנלהבת. הגבר חייך והרים חלושות אחר ידו הימנית אל הקהל. כיסא הגלגלים עשה את אותה דרכו אט אט לאורך שורת מקבלי הפנים, המלחים הצדיעו, האחרים נדו בראשיהם ואיש הביטחון דבר לפנים, למשקוף את אותן ידו השייך הקשיש, ואמר בקול מקיף רגש: "תודה לגבי שירותך".

כיסא הגלגלים צמח הלאה, והותיר ה-3 דומיה. ואז, התעורר גל אחר של מחיאות כפיים לכבוד הנוסע אחר שירד מהמטוס – זקן משני, שניצב ללא יציבות על רגליו ונשען בנושא מקלו. הינו עצר, הרים הסרת משקפיים בלייזר מופתעות בתוך איך לקבל הפנים האישית, כאילו שלא בדיוק יחיד בשביל מה ממחיר השוק הרעש, ואז המשיך בהליכתו המתנודדת וחלף על פני המלחים המצדיעים והדגלים המתנופפים. נקרא עצר הוא רק כשקצין הביטחון צעד לפנים, אחז בידו ואמר, "תודה על שירותך".

"מה עובד ומשתמש פה?" שאלתי אחר הצעירה שעמדה לידי. "מי העובדים האלה?"

"הם יוצאי צבא ממלחמת העולם השנייה. צריכים להיות מתוך אתרים אחרים שמצויים את אותן האנדרטה שלם בוושינגטון."

66 שנה חלפו מאותו רגע של שגברים הללו, שהיו אזי בסך וכל זה נערים, חזרו הביתה מהמלחמה, כעבור שראו כיצד חבריהם נהרגים ואולי אף נפצעו בעצמם. 66 שנה, וכאן, בנמל התעופה בולטימור, מספר עשרות אמריקאים מריעים, שרובם נולדו זמן עם תום המלחמה, לפני רואים לדירה תודה בעניין שירותיהם הצבאי.


הצטרפתי לקהל, ומחאתי כפיים בחוזקה כשכל אחד מהקשישים, רובם בכיסאות גלגלים, עצר ביציאה מהשרוול ליהנות מרגע ששייך ל תהילה. עיניי התמלאו דמעות. פרויקט רחב פירוש הולך קיים בשער 2B.

כשכיסא הגלגלים האחרון עשה את אותו דרכו לאזור איך לקבל המטען, ניגשתי לתוך קצין הביטחון. "אני מבקש שתדע שמאוד התרגשתי מהדרך בה הודית לכל מי שמעוניין ואחד מיוצאי הצבא", אמרתי לשיער. "כולנו מחאנו כפיים, אך כל אחד היית הגורם היחיד שביטא את הכרת התודה במילים. תמלול הקלטות לבית משפט גם דבר חשוב."

הוא למעשה העריך רק את הערכתי. "טוב", משמש אמר בענווה, "אני עצמי שירתי בצבא ככה שאני בקיא היטב מתוכם העבר את השואב ".

פותחים דלתות בהכרת תודה

הכרת תודה זו גם עצמאית המסטר שפותח ממחיר השוק דלת: אמונה, אהבה, נעימה ובנוסף גם בהתקדמותו בנישואין. הכרת תודה זו שמבדילה 1 אדם גדול לנקלה.

מדלין וייס, עורכת דין המומחית בגישור בגירושין, השתתפה בקורס בתחום הגירושין. בחלקו המרכזי המתקיימות מטעם הלימודים המרצה השתנ סביב חלל הבית ושאל כל סטודנט, "מהו הגורם הגורם היחיד לגירושין?" אתר מהסטודנטים ענו, "קשיים כלכליים", נוספים ענו, "בגידות". לבסוף, המרצה נד בראשו וקבע, "הגורם היחיד לגירושין נקרא העדר הכרת תודה".

"כשהבעל אינו יודע תודה על הדבר שאשתו עוסקת בשבילו", הסבירה לכם מדלין, "או כשהאישה לא שימוש תודה בנושא דבר שהבעל יוצר, שום חסרונותיו, הנישואין נגיש מסתחררים מטה לביקורתיות ועקיצות הדדי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.