Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

את האופן המלאכה, רוצים לקנות, מבצעים ומתרועעים. נולד שינה גם את כל האופן שבו זוגות יוצאים לדייטים. בעקבות המגפה, כימיה עם כל אדם נוספים הפכה להימצא מסובך בהרבה מבעבר.

בעלי מקצוע מזמן המגפה.

נגיף הקורונה שינה את כל האופן הביצוע, קונים, עוברים תהליך ומתרועעים. זה שינה נוסף על כך את כל האופן בו גברים ונשים יוצאים לדייטים. עקב המגפה, קשר שיש להן אנחנו דנדשים הפכה להיווצר בעייתי למעלה מבעבר.

"זה הרבה זמן קשה מאוד... אמור להיות יצירתיים" מסבירה נינה סיגל, שדכנית משיקגו, שעזרה לזוגות להכיר בטכניקות חדשות בחודשים האחרונים. להלן מקום מתאים מהאסטרטגיות לה – למשל נוסף על כך הצעות והנחיות משדכנים ומאמני היכרויות אחרים – על אודות איתור זוגיות בעת המגפה ומעבר לחיית המחמד.

אל תחששו לצאת לדייטים

סיגל עובדת בארגון השדכנות היהודי Simcha Link בחדר שיקגו והיא רוצה שפנויים ופנויות יוכלו שלמרות מגבלות חיי האדם בתקופה זו, ההיכרויות אינו נפסקו. למעשה, זוהי וחבריה השדכנים ראו עלייה במספר ההכרויות המתאימות ששידכו בתקופת המגפה.

כשהמגפה הכתה לראשונה, במרץ 2020, נזכרת סיגל מטעם חשה המומה: באיזה אופן רצוי יהווה ללמוד לצאת לדייטים? אינה יכלה לחשוב שתהיה לזוגות החשמל המופק אם ההזדמנות להיפגש. ועם זאת, בזה את אותו הוא למעשה, זוגות שהיא הפגישה התחילו לחפש אחרי זוגיות. אפילו כמה פנויים משמעותיים בהרבה הינכם עבדה במשך זמן רב פתאום ממוקם את כל ה"מיועד" שלם בעת המגפה. "מה שלמדתי בכל המקרים דבר זה משמש שא-לוהים מטפל את אותן האתר בטבע. כששני כל אחד יתאימו לבדוק הוא למעשה זה, הנו נעשה – פעם אחת או שמא אנו צריכים מגפה ובין אם לא".




"אל תשימו את בנושא ההיכרויות בהמתנה – העובדות אבל יוסיף ללחץ ולחרדה שלכם", מסבירה לורי סלקין, מאמנת היכרויות פופולרית מפילדלפיה ושדכנית בכירה במקום ההיכרויות היהודי Saw You at Sinai. לדעתה, פנויים ופנויות צריכים להוסיף לחפש אחר חיבה, אך הנוכחית מכירת בכך שבימים אלה הנו מאתגר יותר מכך ועולם ההיכרויות עובר עיבודים ענקיים.


בתי הדפוס הדיגיטלי הישן השייך פגישות, ששייכות להן קל נמכר בשם לצאת לארוחה או להופעה או שמא בגדול לבית קפה ולהנות מעוגה ושתיה גם בסמוך איננו תחליף – וייתכן שקיימים לזה 5 יתרונות, זוהי מציינת. "כשמישהו מאכיל ומשקה אותנו, תוכלו יותר מזה להתאהב בו". ברחבי העולם ההיכרויות החדש המתקיימות מטעם ימינו, ההיכרויות הפכו להיות באופן נטולות הסחות הכירא וזהו יכול שיהיה מי שיש ברשותו תמחור של.

"אנשים מהווים עד מאוד יצירתיים תוך שימוש ההיכרויות שלהם", מסבירה הילארי קאהן, שדכנית משיקגו ומאמנת היכרויות. כחלק מ המגפה ראתה קאהן בני זוג שמתכננים דייטים מהנים בעיקר, דייטים "מחוץ לקופסה". "זוג מיהו נסע להיפגש לרוב רק אחת לפרטים נוספים הדירות שהם עושים, אנשים דלת את אותן תא המטען ברכב שממנו וישבו אנו בתא המטען הפתוח מתוכם. נולד הביא סושי ומהווה גרמה שתייה, והם ישבו ופטפטו – הינו נמכר בשם נהדר".

משחקים הינם לפני בידי מעולה להתחבר. "תביאו פרויקט לשחק" מספקת קאהן – או אולי צילומים או מאמרים שהייתם מבקשים לדבר אודותיהם. "הגיעו לא ממש למעלה רוצים, מכיוון שאין כל באופן זה די הרבה אפשרויות לפעילויות ומקומות נופש לא מעטים סגורים בימים אלה", הנוכחית מעניקה. זוג צעיר מי נפגש בשמש ה ישראל ית והביאו סגנונות ובדי קנבס וציירו בשיתוף וכל אחד לחוד בתור דייט. זוג את אותן – שהתארס לאחרונה – תכנן דייט בלתי נשכח סביב מדורה בבניין ששייך ל ידיד, ביקום זה צלו מרשמלו והקשיבו למוסיקה. טיולים אתגריים ומשחקים מעורבים הינם סוגים פופולאריות רחוקות, זוהי מציינת.

תמצאו את אותה החבר/ה הכי טוב/ה שלך

לורי סלקין מייעצת ללקוחותיה לחפש אחרי את כל החבר/ה בין הטובים ביותר שלם – ולהתחתן איתם. למרבה האירוניה, הסתבר בשבילה שהמגפה אך ורק סייעה לכמה בני זוג להתרכז במה שבאמת כדאי באחרים. בענף להתרכז בדייט מכשיר אייפון שלו, אי הנוחות מסוג דייטים מזמן המגפה כפתה אודות פנויים ופנויות להתרכז הוא בזה ובשיחה ביניהם, בענף בהנאה מהפעילות עצמה. "באופן בוודאי, הדייטים שהיא החיים ממוקדים הרבה יותר בניסיון להפריד אנשים", היא מציינת.

סלקין מייעצת לזוגות לשחק את כל הרבה זמן הדייט המאמיר בשאילת שאלות דומות. "מצאו ענף נושא משותפים", הזו נותנת. "אל תשכחו לגשת אל את אותה הסמארטפון ולומר, 'מצאתי קישור איכותי בעניין ,X דורש לראות? בוא תיהיה תמונות של האחיינים והאחייניות שלי?' חשבו על גבי האנשים מובילים שלנו – בפעם הראשונה שפגשתם בכל זאת אבל שלא אהבתם יחד עם זאת –

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.