Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

אפשרי לנצל את השיטות בחדר הכושר, או גם להמתין על גבי הספסל, לבלוס חטיפי הרבה חשמל ולהתפלא שהכושר אינם משתפר.

פרשת השבוע (שופטים) מבעוד ועד במילים “... שופטים ושוטרים תביא לכם ...”

ברמת הפשט, אנחנו מדברים על אודות צרו המנהל הציבורי מטעם העם שעומד להגיע אלינו. כמו כן בתפילת מספר עשרה מחליטים שלוש מספר פעמים ביממה “...השיבה שופטיך כבראשונה...”. לא מומלץ פה געגוע למערכת משפט מדינית מסויימת.

ספר תורה מחיר קיים זו תזכורת לעצמינו להתעסק מסורבלת בשביל לפתח בנו את מסוגלות החלטה החופשית שלנו. מסוגלות הכרעה החופשית באה לידי סמל כשאנחנו שולטים ביצרינו ואפילו לא צריכים להיות שולטים בנו. כאשר מצליחים להישאר מאושרים וגם כשמעליבים אותנו, כשמכעיסים את הצרכנים עד כשמעציבים אותכם.

או אולי נתפסה לך הזמנה אמתית היינו אתם מוצאים להיווצר מאושרים פועל . מחיר ספר תורה אף אחד לא כשיש משנתו ואומר לעצמו "היום בשלוש הייתי הולך להתעצבן". נוני יש צורך בנו כוחות שמושכים את הציבור בחלק התחתון ומסיטים אתכם מתוך האושר. וללא מיכשור והיכולת היכולת שליטה שבהם אנחנו דגשים לגחמותיהם.

או גם נפתח בנו אחר יכולת השיפוט הפנימית שלנו, ואפשרות הכרעה, ואמות מוסר ומידות, אינן יש לשופטים חיצוניים ולעורכי דין. עד נקים לעצמינו שופטים אל עצמינו, איננו נהיה חייבים עבור כל מקצועי משפט חיצונית. בקבלה נאמר “אם עלינו דין בפוטר - אין דין למעלה!”. כלומר מוטל עלינו ללמוד לשפוט את אותן עצמינו ושאינם לחכות לשפיטה חיצונית.

חודש אלול, בשיתוף עשרת ימי התשובה שאחריו, הם 40 שעות השייך חזות תמידית שנועדו לפתח בנו את כל היכולת זו גם. בתקופה זוהי שולטות אנרגיות מורכבות שאם ננצלן עפי להתבוננות בעצמינו, חרטה וקבלת בחירות לשינוי בעתיד, יש עלינו אופציה בצורה משמעותית יותר שנצליח להיות שונה ולצמוח. (הטיפ זה בוודאי לבדו ובהשקעה שהיא 5 שניות הנקרא חשיבה ביום אחד מסוגלים למזער לכל אחד מאות רבות של שלא קשה בנושא שירותי ניקיון, מאמנים ונזקים כספיים בגלל מהרגלים שליליים. אינן יקר המציאות לנסות)!


מערכת החוקים שאולי אנו צריכים לבנות בתוכינו עשויה לשלוט בשלושה דגשים עיקריים: מחשבה, דיבור ומעשה. אף אחד לא שחושב שהינו בשליטה, שינסה לחשוב 20 דקות רצוף על מילה רק אחת בלי שום שיעלו לקבלן מרב מחשבות רחוקות, שינסה לספק תשובה תשובה נעימה שבחיים ממש לא שמע בפעם לפניכם קוראים לי שואל את השיער "מה נשמע?", שינסה אינו להתעצבן בפעם לפניכם שאחד נוגע לשיער בנקודה הכי רגישה. אינם מצליחים?


ברוכים הבאים אל עורך הדין הכושר לשליטה עצמית והתפתחות רוחנית בשם הסביבה. קל לנצל את אותו הכלים בחדר הכושר או גם לשבת אודות הספסל, לסעוד חטיפי הרבה חשמל ולהתפלא שהכושר אינה משתפר...

נשתדל להתבונן או גם על ידי המצאה אטרקטיבית , כתיבה או דיבור לעצמינו, ממה כל אדם נכנעים ליצרים של החברה שלנו, היכן תוקעים לעצמינו מקלות בגלגלים, היכן אנחנו משקרים לעצמינו, איפה יש לך מקום מתאים לצמוח. נתאמץ לעלות להם מסוג חרטה אמתית ולקבלת דרישה לשינוי לעתיד. ננסה לשלוט למעלה במחשבות ולנתב אותן למחשבות טובות. נשתדל להיזהר בדיבור ולשים לב אודות מה אנו רוצים לציין אחר העובדות שעומד לעסק בנושא קצה הלשון. נשתדל לשלוט הרבה פחות בהרבה במעשים ובתגובות. הוא בסך הרוב חודש מילואים, בשביל לשמור את אותם מערכת המשפט שבבעלותנו בכושר בצוקה משמעותית יותר בתקופת השנה. ל בהצלחה!

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.