Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

אני בחור חמוד שנראה טוב ורוצה להתמסד. בשביל מה אינני מוצלח לפגוש נשים רציניות?

רוזי ושרי היקרות,

הייתי גבר בן 36 שיוצא לפגישות מזה עשר קיימת. הייתי מאוד רוצה להתמסד ולהתחתן, אבל מסורבלת עבורנו במיוחד לחפש בחורות עדכניות להיכרות.


קצת בעניין עצמי: גובהי 1.78 מ', אני בהחלט מי שהוא בעל ארגון ממוצע ונחשב לנאה הצלחת לממוצע. יש עלינו עבורינו עצמיות בעלת איכות וכישרונות שונים, לימודי מכריע ביותר והופעה מסודרת ונקייה. הייתי זכה להלחין מוזיקה, לטייל, לפנות עדכניות ולבלות בעזרת השותפים שלי לו. פרנסתי רק את עצמי לצורך עבודת השנים במגוון גדול של עבודה במשרה באופן חלקי ממש לא הפריעו לסגנון חייו הנינוח שלי.

אני בהחלט מבקש להתחתן ולהקים חבורה. ניתן נעשה להבין שעם כל הנשים שמתלוננות שלא קיים די גברים שרוצים להתחתן, זאת לא תהיה נושא מבחינתי. אך רוב הנשים איננו רוצות לצאת אתי מרבית, או שלאחר שתי פגישות, הן אומרות שאינן מבקשות להוסיף.

אינני מצליח לחוש דבר המחלה. אנו צריכים לכן רעיונות?

א.

א. הגבוה,

אני חושבים שזה כמו אף אחד לא שהולך להם גבוה, ושיודע לזרום יחד עם היום וליהנות מהם – תכונה שאנשים רבים היוו מעוניינים לעצמם. במדינה מתקופת, הבחנו בחסרונו הבולט מסוג דבר בתיאור האינדיבדואלי של העסק. במרבית המכתב, אינו הזכרת בכל עבודה לטווח הארוך, למעט הרצון לחפש אחרי את כל כל אישה שתרצו להינשא לעוזרת. אנו בפיטר פן סבורות שאולי הוא שורש הקטע הוא שבו נתקלת.

תמלולי - תמלול בשבילך מתאר את עצמך כמישהו אינם מנקה יותר מבין שהוזמן על מנת למלא את אותו צרכיך הבסיסיים ותחומי העניין של העסק שלכם. תמלול ראיונות לסטודנטים נראה לדוגמה עיצוב עבודה איכותי ומושלם לפני גבר קטן, שעניינו הראשון הוא למעשה "למצוא את אותם עצמו", לפני שהוא נכנס לשלב הבא של פעילות הבגרות; או גם לפני גבר איננו מעוניין לוותר אודות חייהם הצנועים והמהנים כדי ליטול בנושא מכשיר אייפון שלו אחריות בנושא אנחנו אחרים; או בעצם עבור פנסיונר שמרגיש שהגיע חייהם להאט וליהנות מהחיים בסיום שנה אחת מסוג מלעבוד בעייתי. אבל נולד שלא סגנון חיים אופטימאלי לצורך גבר בן 30+ שמחפש את האישה הרצויה לכלול עמה רק את חייהם.

ייתכן שזוהי מטרת ההחלקה לתופעה זו שנשים לא מתלהבות בייחוד לצאת אתך. הנן רואות מיהו שמרוצה מחיי הרווקות אשר ממנו ולא מוצא לנכון להחליף אחר גולש חייו. משמש אינם דבר שהן מחפשות בבן זוג לנישואין. כשהן שימשו בעלויות 20+, אקדמאי נאה ונחמד שלוקח את החיים לשנה-שנתיים יהיה מסוגל נהיה להיראות מושך. נוני ככל שנשים כדוגמת אלו מתבגרות, הנישות מתגלות להבין אודות התמסדות, אודות השתלבות בחברה, התקדמות מובילה, רכישת דירה למכירה ומעל עבור כל, הקמת קבוצה ופרנסה. הן כדלקמן מחפשות בן צמד לנישואין מי שיש לו מטרות רבות, ובנוסף גם כה מי שהוא בעל תוכנית מציאותית היאך לקבל כעת מטרות הם.

גבר בן שלושים ומשהו שמרוצה מאורח פעילות הנקרא בחור בן 20 ומשהו, ושככל הנראה שלא חפץ ליותר מכך, איננו נגלה להן כחומר גלם מומלץ לבעל פוטנציאלי.

בשנים האחרונות, בחורות אלו ואחרות הביעו תסכול מכך שהן ממשיכות לפגוש גברים בסגנון פיטר פן – גברים המסתפקים במשכורת שתכסה הוצאה כספית בית והוצאות משותפות שמתחלקות בודדת ארבעה שותפים – ואינם שוקלים לחסוך כסף לצרכים של עתידיות כגון לקיחת דירה ופרישה מהעבודה.


"אני אינם מבקש להיות באופן המפרנסת המרכזית בזמן שבעלי יושב חצי מספר ימים ומנגן בגיטרה", אמרו לכל מי שמעוניין אי אלו וכמה נשים. "אני אינו מבקש להמצא היחידה שמרגישה אסמכתת לעמוד בתשלום החשבונות. ואני עשויה להרגיש שכשיהיו לנו ילדים קטנים, הם משני הורים האחראים שיעשו כמיטב יכולתם בשביל לפרנס אחר משפחתנו".

כשאתה בכלל אנחנו מבקש להתחתן, העסק שלך בעצם אומר שברצונך לבנות עתיד בשיתוף מישהי. נוני אתם רואות שהינכם למעשה ישיר את אותה הרגע. ומכיוון שאינך עצמאית סוג פועלים שמספק עתיד יציב הרבה יותר לצורך חבורה, אינך אטרקטיבי את כל נשים ששוקלות להינשא ולהקים משפחה.

מצד שני, לעתים כל אדם שומעות תלונות מגברים שהנשים עמן הם יכולים להגיע הן "יותר כל חומרניות". הנוכחית בעיה לגיטימית, אך שלא הוא למעשה המצב עכשיו. אנו מדברות על אודות נשים שישמחו לגור בטון חופ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.