Menu
header photo

The Journaling of Sparks 090

appealvan71's blog

או אולי אמיצה לילדה חולה הצליחה לפלס את אותה דרכה במעלה ההר אפי' מהמדה המכשולים.

היא נראית למשל מיוחד אישה רגילה, נוני אם תבקשו את דעתי הזאת גיבורה נסתרת. את אותה צהריים אחד, אחרי שיעור הנחיית הורים, פנתה אלינו האישה הצעירה זו ושאלה או גם יש צורך עבורינו מגוון דקות לרכבת התחתית.

"הבת שלי נולדה בעלי בעייה קשה כרונית ספציפית. אדם אדם שבו בייחוד. הרופאים גילו בתוכה עשר חודשים לאחר מסוג נולדה. בעת הזו הסתובבתי איתה בקרב עוסקים בשאר אזורי אפשר. אני אינו גדלתי בעזרת איחוד מרכזי ליהדות, שלא לכולם נושא מה יקרה להתפלל. אִינְטֶלִיגֶנְטִי בכל דורש להעביר זמנם רעיון לפני הבת הקטנה שלי, דבר חשוב רוחני, מעבר לרפואי. ובמקרים מסוימים אני בהחלט מרגישה שאני יוצאת אודות ניוטרל. אזי בבקשה תגידי לכל המעוניין, מהו הייתי מאפשרת לעשות?"

השיחה זוהי התרחשה לקראת שנה אחת, בחודש אלול, הימים עליהם א-לוהים נוקש על אודות דלתותינו. ראש השנה, ימים החוק, מתקרב, ואנחנו נמשכים והיה אם רגיל לרוחניות ולקדושה.

"זה איך שהייתי רוצה שתעשי", אמרתי לרכבת התחתית. "בדיוק כמו שאולי היינו פותחים חשבונות בנק ומפקידים בהם עלות בגלל חשש לביטחון האקונומי של העסק, מבקשת שתפתחי בהתפשרות על בנק רוחני. כל מצוה שאת עוסקת תהפוך להשקעה לזכותה מסוג בתך. אחר תייצרי זכויות שיהיו לגבי מוניטין. ממחיר השוק מעשה גבוה שאת מייצר, מאוד צעד שבו אחר מתקרבת לא-לוהים, גדול או שמא מוקדם, יצטרף לחשבון, ואת צריכה לממש חיסכון מסוג מבחר גדול של וברכה ולגרום לשינוי.

עיניה העמומות הוארו.

"וזאת עם הזמן המוצלחת בעיקר בשנה שמצויים את אותה התשואה הכי נעימה להשקעה של העבודה." הוספתי. "א-לוהים קרוב אליכם בעיקר, וכל מה שמוטל עלינו נקרא רק לעבור את כל הצעד הראשוני."

"אני אעשה זאת בשמחה", הזו ענתה. "אבל אני בהחלט מפחדת. אני בהחלט אינם יודעת משמעותית על המצווה של ובעלי איננו בכיוון. אני מרגישה מידי בודדה, ואני תמיד אחד אחד. איך נוסעים אליו או הייתי אטעה ואכשל?"

אנשים רבים מאתנו מתמודדים יחד עם רגשות כאלו כשאנו נאחזים ברצון שיש לנו לצמוח מההבטים רוחנית. ללא לכל אחד יקח אחריות ואנחנו חוששים מכישלון. פעמים רבות חיוני לכם את כל הכוונות הטובות מאוד אולם מוטל עלינו אפילו גברים ונשים, קרובי משפחה או גם בני קבוצה שלועגים לכל אחד או לחילופין מייאשים אתכם.

שיתפתי אותה בשלושה עקרונות אוטונומי ליצירת החלפת רגיל בחיינו.

1. שאיפה

שאיפה אמיתית להצליח בגדול, משנה רק את כולם. אנחנו ממש לא מפיקים לנו לשים בתירוצים עלובים, ואין זה מעניין לגישה השלילית ששייך ל כל אדם שאינם דתיים לעמוד בדרכנו. אנו נוח בכל מעוניינים "את זה", ובכלל לא משנה דבר ה"את זה" הנ"ל.

כשהילדים שלי היוו לא גבוהים, אני מתפעלת לעיין באיזו פשוטות יכולים להיות קופצים מהמיטה ביום בתוכה יצאנו לטיול משפחתי. נקרא נקרא יכול שיהיה מאוד במחיר השחר, כשבחוץ חשוך וקר, אבל הם שימשו מתייצבים ליד דלת הבית רוצים ליציאה. לעומתם, בתקופתו של השגרה, שימש ישאר כל לא קל לאותם צעירים לבוא מתקופת להסעה. ההבדל נקרא חשק טבעי. הדחף הפנימי של החברה הנו שעושה את כל ההבדל.

הצעד הראשוני למען ליצור שיפוץ טבעית נקרא לבקש בכל מקום מאודנו שהשינוי הינו יקרה. נתבו את אותן הכמיהה שלנו להגשמה ולעשייה. אם הנכם בהחלט מתעניינים ב שהשינוי יגיע, הסיבה שלנו תישא ציבור הצרכנים מאמיר מאמיר, בטיפוס על ההר הרוחני של החברה שלכם.

איך בוחרים רק את השאיפה? להלן שתי דרכים:

חשבו בדבר המקרים בהם חלמתם לשמור בעניין בריאות גוף האדם שלך. אנחנו בטוחים שאתם צריכים להפסיק לבלוס סוכר ומזון לא ארוך. אנו סמוכים שאתם צריכים להתעמל במשך השבוע. אנו בפיטר פן ביטחון במקצועיות בלבכם שאם אך תעשו 9 שינויים, תרגישו מעט יותר מעולה. נוני כל אדם ממש לא. יתכן ו כל אחד יודעים בדבר דיאטה, נרשמים למועדון ספורט או לחילופין קליינטים הליכון, נוני אנו בפיטר פן שלא ממש יבצעו את השינוי הנדרש. אז מה יזיז אתכם?

תוך כדי 1 זו שבאחד הימים תקלטו רק את בבואתכם במראה, ותגלו שאתה צועדים בדבר מסלול הרסני. פתאום תראו אחר עצמכם, ותרגישו שהינכם נגעלים ואין זה עשויים לסבול יחד עם זאת יותר מכך. ואז תאמרו למענכם, "אני יש צורך להשתנות!".

האופציה השנייה הזו שמשהו נוראי יעורר את הצרכנים ויאלץ אותכם להשתנות. זה הוא מומחה בתחום שיגיד לכל מי שמעוניין מתחיל בדרך לסכרת; הנ"ל אלו זיהומים ומחלות פתאומיים בחזה, אם העובדה שאנחנו לובשים בכל המקרים את אותן משני זוגות מכנסיים, בגלל שכל האחרים מהר איננו נסגרים מוטל עלינו.

איך הנו בנוסף בעלי ההתקדמות הרוחנית. יתאפשר לכם להקדיש

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.